Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Gertaeren Ticketing Kudeatzailea

  • Izen Laburra:
    Ticketing
    Laburpena:
    Gorabeherak kudeatzea eta galderak egiteko gaitasuna emango dituen aplikazio beharretan oinarrituta diren herritarrek planteaturiko 060 zerbitzuan.
    Norentzat:
    Herritarra
    Erakunde arduradunak:
    Transformazio Digitala eta Ekonomia Gaietarako ministerioa
    Estatu idazkaritzaren Digitalizatu eta adimen artifiziala
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    Ogasun eta herri administrazio ministerioa
    Berrikuntza eta Herritarren arretarako programa al Zuzendariordetza Nagusia
    Maria de molinaren kalea, 50, 3. solairua: 28071 Madril
    Tel.: 91 273 22 29).

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas y atención al ciudadano
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ezezaguna
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    , JAVA J2EE

    Deskribapena

    Helburua:

    Herritarren arretarako eredu berria definitzeko irudian, sarera sartzen diren gorabeherak konpontzeko sistema bat garatzeko 060 herritarrek, konponbide horiek ezin izan dute berehala.

    Helburua:

    Aplikazioaren helburua da sistema eraikitzeko, herritarrek planteatutako arazoak kudeatzeko. horrela, berehala konpondu behar ez diren arazoak izan badira, adituek eman ahal izateko, interesdunak ematen al zen irtenbidea galderari.

    Para ello se dota al aplicativo de los mecanismos necesarios para la gestión, creación, mantenimiento, presentación y explotación de estas incidencias y de la base de conocimiento creada a partir de las mismas.

    Deskribapena:

    Gorabeherak kudeatzea eta galderak egiteko gaitasuna emango dituen aplikazio beharretan oinarrituta diren herritarrek planteaturiko 060 zerbitzuan, zerbitzu honek ez die horiei irtenbidea ematea lortu du berehala.

    Herritarren arteko komunikazioa errazteko diseinatuta eta kudeatzeko arazoak eta horiek izan ditzaketen zalantzak edo beharrizanak.

    Ticketing posee un mecanismo de gestión de incidencias basado en perfiles con permisos de creación, solución y administración. Dicha estructura permiten en ciclo de vida completo de una incidencia, desde su creación a la comunicación de la solución al ciudadano afectado.

    Aplikazio bat agertuko da tiketak saltzeko Web tresnak gorabeherak eta erregistroa kudeatzea, herritarrek planteaturiko (060 bidez (telefono bidezko arreta, baita eguneroko erabileran sortzen diren arazoak konpontzeko barne.

    Irudian, erantzun-denborak azkartzeko, herritar guztiak ezagutzen dugun oinarrizko erreminta bat dauka, ustiatu eta ikasitakoa modu eraginkorrean erabiltzean ere.

    La aplicación gira en torno a 5 ejes de actividad básicos:

    • Ustiatzeko zegoen beharrari erantzuteko oinarrizko ezagutza herritarrek egindako bidea (telefono bidezko arreta.
    • Gorabeheren erregistroa horiei erantzun ezin izan da berehala.
    • La solución de dichas incidencias y posterior comunicación con el ciudadano demandante de la información.
    • Gestión de los usuarios con acceso al aplicativo, así como los permisos asignados a éstos.
    • Jarduera sistema (estatistikak gainbegiratzea

    Baldintzak:

    Erabiltzaile mailan oinarritutako Web nabigatzailea erabili behar da IE 6, IE 7, Firefox 2.x konexioa al servicio, kredentzialak eskuratzeko eta kudeatzeko atala.

    Emaitzak:

    Aplikazio batera ustiatzeko gai izan behar al operador oinarrizko ezagutza izatea erabiliz sortutako gorabeherak ere; hala ere, gero eta gehiago herritarren ebazpenak zuzenean egindako galderei.

    Abantailak:

    Erabiltzaileak erraz eskuratu berri horretan oinarrituta egin daiteke hainbat arazo konpontzeko, zenbat arazo konpondu ondoren incrementándose zuzenean hitz egin beharrik gabe dei eta adituen esku hartu gabe.

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna