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Gertaeren Ticketing Kudeatzailea

  • Izen Laburra:
    Ticketing
    Laburpena:
    Gorabeherak kudeatzea eta galderak egiteko gaitasuna emango dituen aplikazio beharretan oinarrituta diren herritarrek planteaturiko 060 zerbitzuan.
    Norentzat:
    Herritarra
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    Ogasun eta herri administrazio ministerioa
    Berrikuntza eta Herritarren arretarako programa al Zuzendariordetza Nagusia
    Maria de molinaren kalea, 50, 3. solairua: 28071 Madril
    Tel.: 91 273 22 29).

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas y atención al ciudadano
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ezezaguna
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    , JAVA J2EE

    Deskribapena

    Helburua:

    Herritarren arretarako eredu berria definitzeko irudian, sarera sartzen diren gorabeherak konpontzeko sistema bat garatzeko 060 herritarrek, konponbide horiek ezin izan dute berehala.

    Helburua:

    Aplikazioaren helburua da sistema eraikitzeko, herritarrek planteatutako arazoak kudeatzeko. horrela, berehala konpondu behar ez diren arazoak izan badira, adituek eman ahal izateko, interesdunak ematen al zen irtenbidea galderari.

    Horretarako, bitartekoak ematen al kudeaketarako aplikazioa, sortzea, mantentzea, ustiatzea eta aurkezpena eta gorabehera horiek sortutako jakintza horiek oinarritzat hartuta.

    Deskribapena:

    Gorabeherak kudeatzea eta galderak egiteko gaitasuna emango dituen aplikazio beharretan oinarrituta diren herritarrek planteaturiko 060 zerbitzuan, zerbitzu honek ez die horiei irtenbidea ematea lortu du berehala.

    Diseñado para facilitar la comunicación con los ciudadanos y la gestión de los problemas, dudas o necesidades que éstos pudieran tener.

    Ticketing posee un mecanismo de gestión de incidencias basado en perfiles con permisos de creación, solución y administración. Dicha estructura permiten en ciclo de vida completo de una incidencia, desde su creación a la comunicación de la solución al ciudadano afectado.

    Aplikazio bat agertuko da tiketak saltzeko Web tresnak para el registro y gestión de las incidencias planteadas por los ciudadanos a través del servicio de atención telefónica del 060, así como de aquellas incidencias internas surgidas durante el uso diario de la solución.

    Con el fin de agilizar los tiempos de respuesta al ciudadano, la herramienta cuenta con una base de conocimiento centralizada que nos permite explotar de forma eficiente el conocimiento adquirido durante el uso reiterado de la misma.

    Aplikazioaren oinarrizko bost ardatz ingurukoa da jarduera:

    • Explotación de la base de conocimiento existente para dar respuesta a la necesidad planteada por el ciudadano a través del canal de atención telefónica.
    • Gorabeheren erregistroa horiei erantzun ezin izan da berehala.
    • Gorabehera horiek jakinarazi eta gero konpontzeko herritarrari informazioa eskatzeko.
    • Erabiltzaileen sarbidea kudeatzen duen aplikazioak irudian, baita bakoitzari esleitutako baimenak.
    • Jarduera sistema (estatistikak gainbegiratzea

    Baldintzak:

    Erabiltzaile mailan oinarritutako Web nabigatzailea erabili behar da IE 6, IE 7, Firefox 2.x konexioa al servicio, kredentzialak eskuratzeko eta kudeatzeko atala.

    Emaitzak:

    El aplicativo debe ser capaz de permitir al operador explotar la base de conocimiento generada a partir de las incidencias planteadas, consiguiendo así progresivamente un mayor número de resoluciones directas a las preguntas realizadas por los ciudadanos.

    Abantailak:

    Erabiltzaileak erraz eskuratu berri horretan oinarrituta egin daiteke hainbat arazo konpontzeko, zenbat arazo konpondu ondoren incrementándose zuzenean hitz egin beharrik gabe dei eta adituen esku hartu gabe.

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