Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Teléfono 060

  • Nomee Abreviado:
    telefono060
    Resumo:
    O 060 é o número reservado ao "Servizo de Información da Administración Xeral do Estado”, e por iso o único número “curto” atribuído en exclusiva á Administración Xeral do Estado (á marxe dos números de servizo especiais de emerxencias e urxencias).

    O Servizo 060 proporciona asistencia multicanle ao cidadán nas consultas de información e trámites que teña que realizar coa Administración Xeral do Estado e os seus organismos públicos. Mediante unha infraestrutura única, integráronse servizos de distintos organismos nun único servizo común, o que permite racionalizar e mellorar a calidade do servizo de atención ao cidadán.
    Destinatarios:
    Cidadán
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Dirección Xeral de Gobernación Pública
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Servizo en rede de infraestruturas
    Contacto:

     

    Subdirección  Xeral de Explotación.

    Secretaría Xeral de Administración Dixital

    servizo.060@correo.gob.es

    NOTA: Neste correo só atenderanse consultas relacionadas coa integración de servizos de atención ao Cidadán na Infraestrutura 060. Outras consultas por favor, dirixilas á solución correspondente ou se o desexa pode chamar ao 060

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Infraestrutura de comunicacións e mensaxería , Servizos horizontais para as AA.PP
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Educación, cultura e deportes , Enerxía , Economía e Finanzas , Medio Ambiente , Educación, cultura e deportes , Saúde , Poboación e Sociedade , Transporte , Rexións e Cidades , Documentos Persoais
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JAVA , Servizos Web , XML

    Descrición

    O teléfono 060 é o número reservado ao "Servizo de Información da Administración Xeral do Estado.

    A integración da atención telefónica no teléfono 060 é unha oportunidade para a Administración, e especialmente na actualidade, coas iniciativas de reutilización, simplificación, etc. Se esta atención queda integrada no teléfono 060, a percepción do cidadán verase claramente mellorada, por ser un número máis fácil de lembrar, que dá acceso a un gran número de servizos, e por mellorar a calidade de atención ao cidadán empregando e optimizando os recursos existentes, sen prexuízo de que os organismos sigan proporcionando os seus propios números de acceso directo aos seus servizos telefónicos.

     

    O servizo 060 enmárcase na Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, pola que se establece que as Administracións Públicas deberán garantir que os cidadáns poden relacionarse coa Administración a través de medios electrónicos, facilitando as canles de acceso e os sistemas e aplicacións que sexan necesarios.

    Así mesmo, no modelo de gobernación do TIC da Administración Xeral do Estado (AGE), e como consecuencia das medidas establecidas pola Comisión para a Reforma da Administración (CORA), declárase como servizo compartido a prestación do Servizo Multicanle de Atención ao Cidadán. O obxectivo é a prestación dun servizo común de atención ao cidadán para a AGE e os seus organismos públicos, proporcionando unha infraestrutura de Rede Intelixente capaz de absorber e atender o caudal de consultas telefónicas de cidadáns que se reciben na AGE, así como un conxunto de axentes que dan resposta ás consultas que requiran un maior grao de personalización na atención.

    Nese marco, os servizos que se prestan actualmente en 060 son os seguintes:

    1. Prestación do servizo de primeiro nivel de atención, que atende as consultas do cidadán. Aquelas consultas cuxo tratamento non corresponda ao primeiro nivel transferiranse ao organismo correspondente.
    2. Servizo de soporte e resolución de incidencias derivadas da utilización de sistemas de información e aplicacións da AGE.
    • Xestión e provisión de servizos de rede intelixente, mediante unha plataforma de Rede Intelixente situada a nivel de rede. Esta infraestrutura permite ofrecer servizos de central, tratamento e enrutamiento intelixente de chamadas, xestión de colas e fluxos, gravación de chamadas, transferencia de chamadas, etc.

    Proxecto cofinanciado con fondos FEDER

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable