Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Servizos Comúns de Tramitación Electrónica

  • Nomee Abreviado:
    SCTEs
    Resumo:
    Impulsar a simplificación e optimización da tramitación administrativa e o avance da Administración Electrónica na Comunidade de Madrid.
    Destinatarios:
    CCAA
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Servizo en rede integrable en aplicacións do cliente
    Contacto:

    Nicolás López-Manzanares Beltrán
    Tel: 915800376 /
    NLB3@madrid.org
    Xefe Área de Def. de Solucións Integradas (ICM) 
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Normalización e regulación
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Coa elaboración das dúas fases do Plan Estratéxico para a Simplificación da Xestión Administrativa, PESGA I 2001-03 e PESGA II 2005-07, e o Plan de AE 2009-11, sentan as bases para a implementación do AE na Comunidade de Madrid, permitindo a cidadáns relacionarse coas AAPP de forma multicanle. Durante 2005-07 iníciase a construción de servizos de soporte para posibilitar a tramitación electrónica. Ademais, a entrada en vigor da Lei 11/2007 deu o último empuxón necesario para que a Comunidade de Madrid definise o Plan de AE no que se adecúa e optimiza a relación de Servizos Comúns de Tramitación Electrónica.

    Obxectivos

    • Impulsar a simplificación e optimización da tramitación administrativa e o avance da Administración electrónica na Comunidade de Madrid.
    • Ofrecer un conxunto de elementos básicos transversais que conformen unha plataforma de servizos horizontais de soporte á tramitación electrónica de procedementos e servizos por medios electrónicos.
    • Favorecer o establecemento dunha sólida relación baseada na confianza, seguridade e profesionalidade entre cidadáns e Administración Pública.
    • Cumprir os requisitos derivados da entrada en vigor da Lei 11/2007.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • As solucións de firma electrónica son problemáticas de implantar no cliente final, e constituíron un verdadeiro reto para a iniciativa de implantación dos Servizos Comúns de Tramitación Electrónica.
    • Dentro dos aspectos crave para a implantación destacan dispor de solucións de firma electrónica e verificación de firma, e de plataformas e pasarelas de pagos.
    • Do mesmo xeito, para a implantación dos SCTEs analizáronse algunhas solucións desenvolvidas noutras comunidades autónomas para coñecer a súa operativa e funcionalidades, como no caso do Portafirmas.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas