Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Servizo de atención á cidadanía presencial e virtual

  • Nomee Abreviado:
    sacpv
    Resumo:
    Implantación dun servizo de atención á cidadanía tanto presencial como virtual para a mellora da xestión da información e os servizos.
    Destinatarios:
    Cidadán , Entidades locais
    Organismos Responsables:
    Illes Balears
    Concello de Pollença
    Contacto:

    Juan Porca, Alcalde, batlia@ajpollenca.net
    Francisca Adrover, Secretaria, secretaria@ajpollenca.net

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Local
    Área técnica:
    Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Documentos Persoais
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JSP , ASP , .NET , HTML

    Descrición

    Nome Completo da Iniciativa:

    Servizo de atención á cidadanía presencial e virtual

    Finalidade:

    Obxectivo:

    • Actualizar o Sistema de Rexistro de Entradas e Saídas de Documentos que ten a Entidade por outra contorna Web que facilite as tarefas de rexistro presencial e telemático, así como a interoperabilidade co resto de compoñentes do sistema de xestión.
    • Actualizar o Sistema de Xestión de Expedientes que ten o Concello por outra contorna Web que facilite as tarefas de seguimento e control de expedientes, así como a interoperabilidade co resto de compoñentes do sistema de xestión. Consultoría e implementación na ferramenta instalada de 15 procedementos administrativos.
    • Creación dunha Oficina de Atención á Cidadanía (OAC). Realizarase un estudo das solicitudes a implantar na OAC e desenvolverase unha contorna Web para a mellora da xestión destas de face ao cidadán polo persoal da Oficina. Esta contorna estará dotado das funcionalidades necesarias para a xestión e organización do persoal interno da OAC. Tamén se adaptarán apropiadamente instalacións do Concello para levar a cabo as tarefas de Atención ao Cidadán, dotándoas do material e infraestruturas necesarias e realizarase unha selección do persoal que desempeñará as tarefas de Atención ao Cidadán e responsable de OAC.
    • Creación dun Sistema de Atención á Cidadanía Virtual (OVAC). Realízase un estudo das solicitudes que se poden pór en liña. Desenvolvemento dunha liña gráfica identificativa da contorna. Creación da contorna virtual, incluíndo as solicitudes definidas e creando o acceso do cidadán á información relativa a el da que dispón o Concello e facilitando a interacción con estes datos.

    Descrición:

    Atender a crecente demanda de información por parte dos cidadáns e axilizar os procesos de xestión e participación, convertéronse nunha necesidade cada vez máis importante para os políticos e xestores.

    O potencial de innovación dun territorio é o que determina a súa competitividade. Por iso, é necesario fomentar a evolución e a cultura tecnolóxica dos cidadáns para que interveñan activamente no proceso. Para conseguilo, é necesario crear unha contorna nova de relación no que a cidadanía se converta no centro dos procesos administrativos.

    Esta nova contorna pasa, inevitablemente, pola incorporación de sistemas de información capaces de xestionar todos os procesos internos e a creación dun espazo que poña a disposición do cidadán a información e os servizos que estes solicitan, sen depender de horarios nin desprazamentos e tendo a mesma validez, a nivel técnico e xurídico, que os servizos realizados de forma presencial.
    Baixo este contexto, o obxectivo final que o Concello de Pollença persegue, mediante a execución do presente Proxecto, é a evolución cara a un modelo integral de xestión, transformándoo nunha Administración máis próxima aos cidadáns, incrementado a capacidade de actuación do Organismo para que xestione os seus recursos con máis axilidade e preste máis e mellores servizos aos cidadáns.

    Requisitos:

    Para a explotación das ferramentas, o Concello require:

      • Servidor IIS situado nunha DMZ para a publicación final das páxinas da Oficina Virtual.
      • Servidor IIS situado na rede interna para a publicación das ferramentas internas da OAC Presencial
      • Servidor interno IIS con plataforma Framework 2.0 que contén as ferramentas de xestión internas e colección de WEBSERVICES que servirán resultados ás páxinas finais.
      • Servidor SQL Server situado na rede.
      • Servidor de envío de correo electrónico.
      • Conectividade á rede SARA para a validación mediante certificado dixital

    Organismos Participantes:

    Consorci d’Informàtica Local de Mallorca
    www.ticmallorca.net(Abre en nova xanela) .

     

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas