Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Erregistro Telematikoaren ezarpena (udaletan eta kantabriako gobernua

  • Laburpena:
    El Gobierno de Cantabria pone a disposición de los Ayuntamientos una herramienta, a través de Internet, para facilitar el envío de documentación formada electrónicamente y con el necesario registro telemático.
    Norentzat:
    Edozein administrazio publikotan, Herritarra
    Erakunde arduradunak:
    Kantabriako gobernua
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    Francisco Javier Gutiérrez Areitioaurtena
    Tel.: 942760700
    jareitioaurtena@emcanta.es

    Konponbide-mota:
    Aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Sistema eta zerbitzuen kudeaketa
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Su objetivo principal es facilitar todos los trámites que abran con el Gobierno los Ayuntamientos. Supone la creación de una Unidad Registral Telemática en el Gobierno de Cantabria, que permitirá la presentación por los Ayuntamientos de las solicitudes y los documentos propios través de este servicio.

    La funcionalidad básica del mismo tiene su origen conceptual en el proyecto PISTA Ventanilla Única II, donde se define funcional y técnicamente un sistema de Tramitación Telemática basado en módulos, que incluye la funcionalidad de Registro Telemático. A través de él, se dará un servicio de acceso desde los Ayuntamientos al Registro E/S del Gobierno para dar soporte a servicios de ventanilla única.

    Behar diren lanak honako hauek dira:

    • Erabiltzaileak autentifikatzea.
    • Inprimakia, datuak atzitzeko.
    • Agiriak eskaneatu.
    • Firma/cifrado del envío compuesto por información estructurada (datos de formulario en formato XML) y sin estructurar (ficheros anexos).
    • Informazioa sisteman gordetzeko (informazio egituratua edo egituratu gabeko XML).
    • Obtención de un número de identificación del registro o asociación de la información a un expediente administrativo.
    • Hartu-agiria (elektronikoki sinatu behar den erregistroa sortu behar.
    • Bidalitako datuak eta dokumentuak kontsultatzea.
    • Emisión de certificados y compulsas a partir de los documentos registrados en formato electrónico.

    Sistema bat Bidaltzen da (oinarrizko funtzioak “ akta eta erabakien ” udalek.

    Egin behar diren bestelako lanak honako hauek dira:

    • Inbentarioaren zerrenda eguneratua, eskabideak, idazkiak eta komunikazioak aurkez ditzaten toki-administrazioaren eremuan.
    • Ziurtatu benetakotasuna, osotasuna, konfidentzialtasuna, baliagarritasuna eta artapena egindako idazpenak, sinadura elektroniko aurreratua erabilita.
    • Dokumentuak eskaneatzea bertan sartzeko sistema (paperean nahiz (egiaztagiria inprimatzea

    Baldintzak:

    El acceso a la aplicación se realiza a través de un navegador web.

    Bezeroaren ekipoan instalatuta eduki behar da (JRE 1,5.
     

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak