Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Registre General Electrònic

  • Nomene Abreujat:
    RGE
    Resum:
    Acostar a la ciutadania a l'Administració de la Comunitat Autònoma de Canàries per mitjà de garantir la recepció de sol·licituds, escrits, consultes i comunicacions per mètodes telemàtics.
    Destinataris:
    Ciutadà , Qualsevol Administració Pública , Empresa
    Organismes Responsables:
    COMUNITAT AUTÒNOMA DE CANÀRIES
    Contacte:

    Of. Canària d'Informació i Atenció Ciutadana:
    canalpresencial.cpjs@gobiernodecanarias.org

     

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica , Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà , Suport a la tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    J2EE
    Sistema Operatiu:
    Unix

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    La Llei 11/2007, en el seu article 24 de registres electrònics establix la necessitat de l'existència d'almenys un sistema de registres electrònics suficient per a rebre tot tipus de sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de Canàries, motiu pel qual s'ha posat en marxa la iniciativa del Registre General Electrònic.

    Objectius

    • Acostar a la ciutadania a l'Administració de la Comunitat Autònoma de Canàries per mitjà de garantir la recepció de sol·licituds, escrits, consultes i comunicacions per mètodes telemàtics.
    • Evitar a ciutadans, empreses, AAPP i altres el desplaçament als registres, en honor d'estalviar recursos i temps.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • Les principals dificultats que s'han hagut d'afrontar han sigut els requisits no previstos inicialment en algun dels projectes relacionats, la qual cosa ha provocat un retard en la implantació de les evolucions del Registre General Electrònic.
    • Han sigut aspectes clau la coordinació dels diferents equips involucrats en el desenvolupament i integració dels diferents projectes corporatius relacionats, així com l'anàlisi detallada de les necessitats presents i futures i previsió per al compliment dels Esquemes Nacionals d'Interoperabilitat i Seguretat.
    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades