Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Rexistro de Funcionarios Habilitados

  • Nomee Abreviado:
    RFH - Habilit@
    Resumen:
    Habilit@ permite facer constar as habilitacións dos funcionarios das Administracións Públicas e os seus organismos públicos para que actúen ante a administración en nome do cidadán. Esta actuación poderá realizarse en procedementos que requiran identificación ou firma e copias auténticas de acordo ao artigo 12.2 e artigo 27 da Lei Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas respectivamente.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Servizo en rede integrable en aplicacións do cliente
    Contacto:

    Para comunicar unha incidencia ou solicitude de soporte ao Centro de Atención a Integradores e Desenvolvedores (CAID) encha o formulario Web de apertura de solicitudes de soporte técnico(Abre en nova xanela)

    É conveniente seleccionar no campo Aplicación/servizo o valor RFH: Rexistro de Funcionario Habilitados que se atopa noutros servizos.

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Xestión de recursos humanos
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    HTML , JAVA , JSP , Servizos Web
    Sistema Operativo:
    Windows , Linux

    Descrición

    Habilit@ recolle  aos funcionarios que poden ser habilitados para a asistencia no uso de medios electrónicos aos interesados e o alcance da habilitación para actuar en nome dos cidadáns, que non dispoñan de firma electrónica, para realizar trámites administrativos.

    A Lei 39/2015 do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, no seu artigo 12  concreta e desenvolve esta habilitación, especificando no seu apartado 2 que se un interesado non dispón dos medios electrónicos necesarios, a súa identificación ou firma electrónica no procedemento administrativo poderá ser válidamente realizada por un funcionario público mediante o uso do sistema de firma electrónica do que estea dotado para iso.  Neste caso, será necesario que o cidadán  que careza dos medios electrónicos identifíquese o funcionario e preste o seu consentimento expreso para esta actuación, debendo quedar constancia para os casos de discrepancia ou litixio.

    No apartado 3 concreta que a AGE mentendrá actualizado un rexistro onde constarán os funcionarios habilitados para a identificación e firma regulados neste artigo.

    Recursos relacionados: Representa(Abre en nova xanela)

    Noticias

    15 September 2016

    Estado actual do RFH Despregar acordeon

    Neste momento estamos a traballar na actualización da aplicación actual para permitir o alta de funcionarios habilitados da AGE que estean rexistrados no Rexistro Central de Persoal, estará dispoñible en outubro de 2016. En paralelo estamos a desenvolver unha nova e mellorada versión de Habilit@ para todas as Administracións, para mediados de 2017.

    En canto á consulta de habilitacións activas vía servizo web, recomendamos o uso da aplicación Represent@, servizo común que serve de punto único para a validación da habilitación dos profesionais asociados a colectivos de representación de persoas físicas ou xurídicas.

    Os servizos web actuais van ser deprecados en breve.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral