Situación de partida e orixe da iniciativa
Partiuse da premisa de que era necesario reducir a carga administrativa dos procedementos do Principado de Asturias, e unha das principais accións era evitar a achega de diversa documentación, cumprindo o dereito dos cidadáns a non achegar datos e documentos que xa estean en poder das AAPP (Leis 30/92 e 11/2007). Ademais, anteriormente a este proxecto, existía unha descentralización á hora de pedir a información a outros organismos o cal provocaba un descontrol.
Obxectivos
- Detectar, analizar, priorizar e propor novas interoperabilidades a acometer.
- Establecer e manter convenios de colaboración a través de acordos con Administracións Públicas.
- Implantar novas interoperabilidades con Administracións Públicas:
- Adaptando os formularios de solicitude e a información que se ofrece a cidadanía e empresas.
- Adecuando e implantando sistemas e solucións tecnolóxicas como soporte para a interoperabilidade.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- O dispor dunha Plataforma J2EE, desenvolvida en openFWPA, proporcionou flexibilidade, aforro de custos, escalabilidade, aforro en mantemento, integración sinxela na arquitectura.
- Desenvolveuse un Módulo común de interoperabilidade, baseado en arquitectura SOA, que é un único punto onde se realiza a xestión e ao que as aplicacións chaman para poder obter un certificado, e que é escalable para poder engadir novas interoperabilidades.
- O proxecto requiriu acordos de colaboración con diferentes organismos ou “end point” e satisfacer as súas necesidades técnicas para poder levar a cabo as integracións.