Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Redeseño e simplificación de procedementos administrativos e servizos para a súa adaptación á Lei 11/2007: 850 servizos en liña para cidadáns

  • Nomee Abreviado:
    RedPro
    Resumo:
    Dispor dun inventario completo e actualizado de procedementos administrativos e unha relación permanentemente actualizada de servizos e trámites prestados pola Comunidade de Madrid, así como unha metodoloxía para o seu mantemento.
    Destinatarios:
    CCAA
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    Mario Fidel Rodríguez
    Xefe de Área de Administración Electrónica / ICM
    Teléfono: 915800445
    mario.fidel@madrid.org
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Normalización e regulación , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Tomando o LAECSP como referencia, o CM deseñou unha folla de ruta para a consecución efectiva de “Plan para o Desenvolvemento do Dereito dos Cidadáns a Relacionarse Electronicamente co CM”. Un elemento fundamental consistía en acometer un proxecto para a mellora dos procesos internos e simplificación da tramitación administrativa, asociada ao uso dos servizos públicos polos cidadáns. Iniciouse un proceso que se culminou coa posta a disposición de cidadáns e empresas, dun conxunto de 850 procedementos administrativos accesibles a través de medios electrónicos.

    Obxectivos

    • Dispor dun inventario completo e actualizado de procedementos administrativos e unha relación permanentemente actualizada de servizos e trámites prestados pola Comunidade de Madrid, así como unha metodoloxía para o seu mantemento.
    • Redeseñar, simplificar e homoxeneizar a documentación necesaria para facilitar a interacción de cidadáns/empresas coa Administración da Comunidade de Madrid a través de Internet.
    • Fomentar unha cultura de cooperación nos diferentes axentes intervenientes na tramitación dos procedementos administrativos e servizos públicos prestados pola Comunidade de Madrid aos cidadáns e empresas.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • É crucial establecer metodoloxías, protocolos e estándares de documentos que sirvan como base aos distintos perfís para executar as tarefas propias de redeseño e construción dos formularios e simplificación de procedementos.
    • Tívose que modificar o protocolo de traballo e as aplicacións e ferramentas asociadas ao proxecto de face a tratar as futuras convocatorias dos procedementos administrativos.
    • As liñas de evolución futura pasan pola posta en produción dunha nova plataforma para a xestión de versións de impresos construídos na contorna de validación e produción, así como integrar no proceso de redeseño unha aplicación corporativa de xestión de expedientes electrónico.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable