Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Registre de documents

  • Resumixen:
    Registre General de Documents del Govern de la Rioja
    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    GOVERN DE LA RIOJA
    CONSELLERIA D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA I HISENDA
    Manera d'Ús:
    Producte instalable
    Contacte:

    Enrique Martínez Emmuralle 941291100 (33254) emmuro@larioja.org

    Tipus de Solució:
    Aplicació
    Estat de la Solució:
    Implantació
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    EUPL (European Public License)
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    HTML , JAVA , JSP , J2EE
    Sistema Operatiu:
    Linux , Unix

    Descripció

    En virtut de la Llei 30/1992 LRJ-PAC, Article 38 Registres, este sistema realitza el corresponent seient de tot escrit o comunicació que siga presentat o que es reba en qualsevol unitat administrativa pròpia. També s'anotaran en el mateix, l'eixida dels escrits i comunicacions oficials dirigides a altres òrgans o particulars. En cada seient es deixa constància, d'un nombre, epígraf expressiu de la seua naturalesa, data d'entrada, data i hora de la seua presentació, identificació de l'interessat, òrgan administratiu remitent, si és el cas, i unitat administrativa al que s'envia, i referència al contingut de l'escrit o comunicació que es registra. SERVICIS PERSONALITZATS WEB - E-mail d'Avís de Notificacions - Actualització de dades personals i canals favorits de contacte - Safata personal de registre MÒDUL QUALITAT I AVALUACIÓ Característiques destacables: mètriques d'activitat, distribució de càrregues de treball, auditoria de canvis realitzats, control d'anotacions endarrerides, i supervisió i manteniment retroactiu d'identificació de les persones físiques i jurídiques que intervienenen en les anotacions per a la correcta utilització del Certificat Digital CARACTERÍSTIQUES ANOTACIONS DESTACABLES - Representant - Múltiples Interessats - Llistes de Distribució - Reexpedició d'Anotacions - Adjuntar Documents, en general Arxius ENTITATS D'INFORMACIÓ A DESTACAR - Catàleg de Processos - Inventarie, taxonomia documental INTEGRACIONS - Interfície Registre: WebService, Classe Java, Procediment de Base de dades - Bases de dades corporatives BD : Oracle

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable