Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

- - PRO@ Prozedurak

  • Izen Laburra:
    PRO@
    Laburpena:
    Ministerioak garatutako Plataforma (Industria, energia eta Turismo izapideak telematikoki egiteko eta intranetean nagusiak barne saila (sinadura elektronikoa erabiliz administrazio-prozedurak.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Industria, Turismo eta merkataritza ministerioa
    Idazkariordetzaren Industria, merkataritza eta turismoa
    Nola erabili:
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    ctt@minetur.es

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, giza baliabideen kudeaketa
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ezezaguna
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    .NET
    Sistema eragilea:
    Windows

    Deskribapena

    Helburua:

    El impulso de la administración electrónica está llevando a la implantación de la firma electrónica en la tramitación de los procedimientos internos de los organismos públicos.

    Hauek dira aplikazio honen helburu nagusia garatu den:

    • Ofrecer al empleado público un punto único de acceso para la solicitud telemática de trámites internos, conociendo en todo momento el estado de tramitación de los mismos
    • Reducir los tiempos de tramitación de dichas solicitudes, gracias al uso de la firma electrónica y la remisión automática de las mismas a cada uno de los intervinientes
    • Facilitar a los centros gestores la recepción de dichas peticiones gracias a su integración automática, si la tramitación finaliza positivamente, en las aplicaciones internas de gestión

    Helburua:

    El objetivo del proyecto es ofrecer al organismo público la posibilidad de crear un portal de empleado en el que éste pueda realizar la solicitud y consulta de los principales procedimientos internos.

    La categorización de procedimientos es configurable en función de las necesidades de cada organismo. Las categorías disponibles en el despliegue actual de la aplicación son:

    • Liburutegia
    • Kontratazioa
    • Hitzarmenak
    • Idatzi
    • Kudeaketa Ekonomikoa
    • Oficialía Handiagoa
    • Giza Baliabideak
    • Zerbitzu Medikoa
    • Informazioaren teknologiak

    De entre los más de 100 formularios disponibles, algunos de los más significativos son:

    • Autorización de desplazamiento y liquidación de gastos en Comisión de Servicio
    • Matxurak eta gorabeherak.
    • Kanpoko langileen akreditazioak eta aparkalekua
    • Material inbentariagarria ez eskatzea edo informatikako kontsumigarriak
    • Gizarte zerbitzuetako diru-laguntzak
    • Lizentziak eta baimenak (oporrak, kontuetarako, ezkontza, …)
    • Prestakuntza-planak (ikastaroak
    • Osasun-azterketak
    • Erabiltzaileentzako arreta (erabiltzailearen alta, arazo informatikoak, ekipamendua, …)
    • Telefonoa (altak/bajak, matxurak, …)
    • ...

    Deskribapena:

     

    BRANKA ministerioak garatutako plataforma da Industria, energia eta Turismo eta eskatzeko tramite telematikoak (intranetean nagusiak barne saila prozedurak erabiliz, sinadura elektronikoa.

    Horrek guztiak berekin dakar prozedura erabili behar da izapidetze telematikoko modulu bat egiteko eta funtzionaltasun ditu administrazio eskatzeko inprimakien parametrizazioa konfigurazioa, fluxuak eta langile bakoitzari lotutako baimenak izapidetzea sinadura.

    Branka, benetako ataria, jendearen esker:

    • Solicitar cualquier de los más de 100 procedimientos internos del Departamento, mediante la cumplimentación y firma electrónica del formulario correspondiente por parte del empleado
    • Egindako eskaera guztiak izapidetzea egoera kontsultatzeko, erabili ahal diren amaitzen ez duten izapide-fluxua
    • Eremuko prozeduren arabera sailkatu ditugu; formulario horiek betetzeko langile bakoitzaren ezaugarrien arabera bakarrik baimenduta dagoen egoera profesional edota esleituta dituen profilak
    • Logika horren aplikazioak erabiltzeko, konplexutasun horren ondorioz, formulario batean ezin concentrarse web erabiltzailearen Pertzepzioa da (kasu honetan lotutako aplikazio desberdinak badira ere BRANKA
    • Konfiguratu inprimaki bidez erabilgarri guztien fluxuen tramitazioa horiek zehaztea eta parte hartzen duten validadotes
    • Une oro zer ikus izapide honetan langile bakoitzari, eta parte hartzen duten guztiek formularioa
    • Leheneratu datu pertsonalak eta profesionalak trebagaiaren datu-basean dagoen informazioa oinarri hartuta, giza baliabideetako betetzen laguntzea
    • Eskaerak tramitatu – P@C elektronikoa sartu aplikatuta, sinadura baliozkotzeko eta esku-hartzeetarako (osatzen duten eskaera mota bakoitzerako izapide-fluxua
    • Obtener una versión imprimible con marca de agua que incluye la información básica de los firmantes y el código seguro de verificación del documento
    • Gorde (fitxategian). eskaera oro, constancias – saila, elektronikoki sinaturiko agiri guztiak biltegi bakarrean ministerioan

    Emaitzak:

     

    Aplikazioaren emaitzak eskainiko dituen urteetan izandako du Industria ministerioak honako hauek dira:

    • 2008an 71.311 eskaerak
    • 2009an eskariak 79.069
    • 2010ean 79.556 eskaerak
    • 2011n 86.948 eskaerak

    Abantailak:

     

    Plataformaren PRO@ eskainitako abantaila batzuk dituzte:

    • Giza baliabideen datu basean sartzeko:
    • Lan talde eratu duten taldeen definizioa baino funtzionalitate oinarrizko unitate administratiboak (zuzendariordetza nagusiak)
    • Mugagabeak (zenbat bideratzeko faseak eta partehartzaileak
    • Erabiltzaileak menuaren aukerak pertsonalizatzeko
    • Datu-orriak eta aplikazio gardenean sartzeko
    • Berrikuntza kudeatzeko automatikoa
    • Formulario bidez zuzenean sartzeko URLA parametrizatua
    • Sartu transakzio eta aplikazio zuzena eta kudeaketa
    • Eskaera baliogabetu daiteke amaitu gabe
    • Inprimatzeko bertsioa (begiz ur-marka esker, dokumentu sinatua
    • Posta elektroniko bidezko jakinarazpen zerbitzua
    • Aldi baterako eta betiko utz dezake
    • Administrazio-isiltasuna egon daitezke edo ez onartzea
    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Arduraduna