Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Sistema de Pagament Electrònic - Govern d'Aragó

  • Nomeni Abreujat:
    PPE
    Resum:
    PPE és una aplicació que serveix de nexe entre les diferents aplicacions que requereixen l'ús de la Passarel·la de Pagaments, donant a més certa funcionalitat addicional, com és per exemple la generació d'un PDF amb el justificant del pagament i la verificació de les dades amb Certificat.
    Destinataris:
    Ciutadà , Empresa
    Organismes Responsables:
    GOVERN D'ARAGÓ
    DEPARTAMENT D'HISENDA I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
    Manera d'Ús:
    Producte instal·lable
    Contacte:

    soportesae@aragon.es

    Tipus de Solució:
    Aplicació de Fonts Obertes
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    EUPL (European Public License)
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    JAVA , J2EE , JSP , Serveis Web
    Sistema Operatiu:
    Unix

    Descripció

    PPE permet el pagament telemàtic de taxes i la seva posterior presentació a través de Registre Telemàtic. La informació del pagament la proporcionen les aplicacions integrades amb la plataforma.

    Els objectius que compleix aquesta aplicació en la seva part per al ciutadà són els següents:

    • Integració amb la Passarel·la de Pagaments a través del seu Agent d'Accés
    • Integració amb les aplicacions de pagament de taxes del Govern d'Aragó
    • Verificació de les dades a través de Certificat Electrònic
    • Generació d'un PDF amb el justificant del pagament, NRC, i la informació disponible de la persona que autoritza el pagament
    • Emmagatzematge en logs dels usuaris que accedeixen a l'aplicació
    • Integració amb Documentum i Registre telemàtic
    • Generació de document PDF d'autorització de pagament
    • Verificar i descarregar la signatura de documents.
    • Afegir comentaris

    La finalitat del portal de l'empleat públic és:

    • Llistar els pagaments realitzats correctament
    • Visualitzar el detall d'un pagament
    • Descarregar documents
    • Verificar i descarregar la signatura de documents.
    • Afegir comentaris.

    També disposa d'un portal dedicat a l'administració:

    • Modificació de propietats de configuració (URL, missatges d'error, etc)
    • Llistat de taxes admeses
    • Alta, modificació o esborrat de taxes
    • Llistat de codis gestors
    • Alta, modificació o esborrat de codis gestors
    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable