Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Donostiako udala (Parlako.

  • Izen Laburra:
    portalaytoparla
    Laburpena:
    Udal kudeaketa eta parte-hartzea bultzatzea Udal Ataria berritu da herritarrek informazioa eguneratu, eta izapideen kudeaketa on line sarbidea duten lekuak erabiltzailearentzat.
    Norentzat:
    Herritar, Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Madril
    Parlako udala
    Kontaktua:

    Soledad Fernández
    Informatikako Zerbitzu zuzendaria
    624 0335 91
    informatica@ayuntamientoparla.es

    Mikel Pagola
    0412 624 91
    Bulego teknikoa.
    galcadia@ayuntamientoparla.es

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Lokala
    Área teknikoa:
    Sistema eta zerbitzuen kudeaketa
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Politikoa

    Deskribapena

    Helburua:

    • Herritarrek parte hartzeko kultura bat garatu eta esku-hartze gaietan Hauek sar daitezen uzten, udal egiteko aukera emanda erreklamazioak, kexak, iradokizunak eta salaketak aztertu eta ebaluatu ahal izateko herritarren gogobetetze-maila lan egiten ari den bitartean, bere hirian. Azken batean, herritar batek utzi egin ahal izateko espazio irekiak egitea udal gestioari kontrolatu eta ebaluatzeko ere.
    • Komunikazio-bide azkar eta hiritarren sortu ditu, laneko giro hartara Udal langileak optimizatua izatea (informazioa eta prozesuak dinamizatzeko tresna guztiak herritarren eta beste administrazio publiko batzuei begira irudian.
    • Informazio-trukea hobetzea, bai barruan, sailen artean, zerbitzuak eta udal Zinegotzigoak Parlako alegia, kanpokoak, gainerako herri administrazioekin, modu horretan erraztuz administrazio-prozesuen izapideak.
    • Potenciar el desarrollo de la Sociedad de la Información actuando como canal de comunicación en múltiples direcciones. Mediante la publicación y gestión de los contenidos en todas las direcciones posibles (B2E, E2B, E2E) la información se pondrá en común con el resto de la comunidad social y laboral, creando de esta forma una base de conocimiento.
    • Promover una imagen de Administración Municipal integral y homogénea a la vez que ágil, eficaz y cercana; siempre atenta a las necesidades y expectativas de los ciudadanos y dispuesta a mejorar en aquellos aspectos que éstos consideren necesarios.
    • Facilitar al ciudadano el acceso a los servicios que presta el Ayuntamiento. El acceso a la información y a los servicios será instantáneo y podrá realizarse desde cualquier sitio y a cualquier hora. Los servicios prestados serán los mismos que el Ayuntamiento ofrece en su oficina de Atención al ciudadano de forma presencial, de forma que podremos hablar de un Servicio de Atención al Ciudadano integral, evitando los desplazamientos innecesarios.
    • Udal antolamendua egokitu behar eta eskaera handiagoak ditu erabiltzaileak, langileak eta herritarrak, eta horiei erantzun azkarra bermatuz, eta banakako eskaerei egokitzen.

    Deskribapena:

    Informazioaren gizartearen garapena eta teknologia berriek oso harrera ona izan dute, herritarrek, ondo iritzi publikoan eragina izan du herri administrazioari zerbitzu berriak sortzen dira etengabe eskatzen; herritarrek informazio osoa eta eguneratua izatea nahi ez ezik, prozeduren izapideak Internet bidez ere eskaera. Tokiko administrazioak aldaketak egin behar dela eredu eta itxaropenak, herritarren parte-hartzea eta herritarren eskariak asetzeko bide eta baliabideak eskaini.

    Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrien erabilpena funtsezko tresna estrategiko horiek antolatzeko, sustatzeko eta ekintzarako proposamenak herritarren Administrazioak ere ez du teknologia horien erabileran eta atzealde * * quedarse sustapena, denborak eta parean egon behar du solaskide izan nahi du munduan; gero, bere lekua aurkitu behar duenaren “ ” Tokiko herritarren beharrei erantzun nahi baduzu.

    Herritarrekin elkarreraginean dago, eta tokiko gkeen talde gisa ageri da arrazoietako bat martxan jartzea zuritzen duen Ataria ahalik eta Udal eskuragarri. Teknologia berriek eskaintzen dituzten aukerak, berrikuntza eta kudeaketa bide berriak zabaltzen modernizatzeko eta udal ikuspegi bikoitza, herritarrekiko komunikazioa ciudadano-cliente eta ciudadano-gestor. ekimen horren profila Alde jokatzen du herritarren Parlako, gaztaroa definitzen dute (herritarren% 50 baino (35 urte baino gutxiago ditu). Horrek konfiantza handiagoa du ikten erabileran eta, bide hori hobeto erabiltzeko joera.
    De hecho, se ha constatado en los diferentes estudios que el Ayuntamiento realiza entre los diferentes grupos sociales de la localidad (con el fin de obtener información acerca de las necesidades y satisfacción de los ciudadanos de Parla), la demanda explicita en un importante sector de la sociedad parleña de una Página Web que adquiera las dimensiones del Portal del Ciudadano. Demanda que se fundamenta en la necesidad de, por un lado, conocer la agenda municipal, los tiempos administrativos, las obligaciones ciudadanas, las ayudas públicas, es decir, la necesidad de información; y por otro de interactuar con la administración sin tener que desplazarse a sus dependencias (pago de impuestos y tasas, presentar reclamaciones y quejas, realizar propuestas, etcétera).

    Baina udal administrazioan eta egungo eskaintza telematikoa emandako denboran eta espazioan jarri, ez da nahikoa, eta, herritarrek egiten ez dituzten Blai eginda uzteko. Horrela, Udal horrek udal kudeaketaren eta modernizatu da atariaren bidez eskaintzen ditu sareak zenbat toki bizitzan parte hartzeko erraztasunak eskainiz, ahal den neurrian lehendik ere ekarri duena) mailan birtuala (Herritarrentzako Arreta-zerbitzua irudian, kasu bakoitzean zinegotzigoak, sektoreko kontseiluak eta parte hartzea auzoa, zergak eta tasak ordaintzea, informazioa, agendako ezagutzea, udal berriak hiriaren inguruan sortzen diren jakitea, eta abar). Horregatik, arrazoizkoa dirudi. atari bat definitzeko, joan behar zuen itxaropenak jasotzeko.

    Era berean, a lagungarri diren zailtasun gehiago lortzeko asmoz, teknologia berriak erabiltzeko (adibidez, adinekoentzako) definitu eta interneten hastapenak trebakuntza-tailerrak hasi dira, eta horietako batzuk sartzeko balio duen neurrian, belaunaldien arteko espazio berean egon eta gero eta handiagoak diren umeekin naturalaren prozesua. Gainera, denek ez badaki edo ordenagailua etxetik interneterako sarbidea, horretarako prestatuta dauden ekipamenduen eta zerbitzu publikoen, doako espazioak sartzen dira.
    El Ayuntamiento de Parla pretende acometer con este proyecto, la puesta en marcha de un sistema de información que
    zehaztu:

    • Modernizar su gestión administrativa, poniendo en marcha procesos administrativos transaccionales en el marco de la Sociedad de la Información tanto para los ciudadanos como para las empresas
    • Erabilera erraztea eta informazioa eskuratzea, Udal informazio Ataria (bide bat eginez gero eta erakargarriagoa da erabilera kudeatzeko eta herritarrentzat.

    De esta forma llegaremos a tener una administración más próxima, más ágil y capaz de prestar unos servicios públicos de mejor calidad que sean accesible a todos.

    Baldintzak:

    Los requisitos técnicos necesarios para la utilización de los resultantes del Udalak. hauek dira:

    • Interneteko konexioa duen ordenagailu bat izatea; Baina hobe da abiadura handiko konexioa izatea, normalean eskura ditzakete erabiltzaileek, MODEM lotura material gehienak. Hala ere, azken horiek askoz ere denbora gehiago behar da, material deskarga ditzakezu.
    • Udal Web plataforma gisa sar daiteke irudian, bai Windows Macintosh eta linux-en.
    • Beharrezkoa da nabigatzailea erabilgarri bat izatea (atarian nabigatzeko Udal merkatua: adibidez, Netscape Navigator eta Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Konkeror, etab.
    • Materialen softwarea bistaratzeko:
    1. Adobe Acrobat Reader.
    2. Microsoft Excel.
    3. Microsoft Word.
    4. Irudien bisorea.
    • Azkenik, beharrezkoa da ziurtagiri digitala edukitzea egindako izapide guztiak on line egiteko emandako Udal FNMT-A Ataria (horrela eskatzen duen erabiltzailea identifikatzeko.

    Emaitza horiek erabiltzeko beharrezko baldintza teknikoak Intranet hauek dira:

    • Udal barruko sarerako konexioa duen ordenagailua izan zuten.
    • Plataforma gisa bai Intranetera sar daiteke Windows, Linux eta Macintosh-erako.
    • Es necesario contar con algún navegador, tal como Internet Explorer, Mozilla Firefox, etc.
    • Es necesario contar con el software necesario para visualizar los contenidos, tales como Adobe Acrobat Reader, Microsoft Excel, Microsoft Word, etc.

    Emaitzak:

    Teknologia berriak erabiliz, udala eta kudeatzeko azpiegiturak gehitu egin du Parlako funtsezko faktoreak: bizkortasuna, eraginkortasuna eta errentagarritasuna, gardentasuna eta irisgarritasuna (... bidez garatu eta ezarri leihatila bakarra diseinatu duen atariaren bidez Udal herritarrei zuzenduta, elkarteei, enpresei eta langileei.

    Halaber, Herritarrek Udal Web atariaren atal gisa (alegia, nola egin aurre egiteko tresna eraginkorrenak constituirse bat gaur egun dauden desberdintasunak egiten diguna. Adierazpen hori ezabatzeko aukera ematen ditu teknologia berrien garapenari dagokion espazio-denbora, denboran eta espazioan sortzen dira desberdintasun nagusietako bat (gizarteak xxi. mendean.
    Herritarren artean sortuko herritarren ataria (ezarpena (Komunitate Birtualak agertzea, edo denboran mugatuta ez dauden komunitate esparrua, horietara joaten diren pertsonak osatutako emateko bizipenak, esperientzia eta haren premiak. Informazio hori erabiltzen eta sortzen diren taldeen egituran egiten aktiboki, gizartearen iritzia Emateko aukera dutela orain arte ez diren bide eraginkorra izatea.

    Talde horiei esker, Herritarrek Atari sartzea (orain arte dauden ia Komunitate Birtualak

    • Gutxiengoak
    • Etorkinak
    • Komunitateko kideen kanpoan

    Talde guztiek, parte hartzeko beste modu interaktiboan eta expresarse. integrazio hori ez Da modu
    contiene en sí ninguna limitación. Una posibilidad abierta a todos y en todo momento.

    Bestalde, datorren urteko Udal ezaugarririk garrantzitsuena. ezbairik gabe, sarbidea bermatuko du
    contenidos a todos los agentes sociales. Por ello es totalmente necesario recordar y poner especial atención en aquellos grupos de ciudadanos con algún tipo de incapacidad. Si la información debe poder llegar a todos, significa que gracias al desarrollo de la tecnología debe permitirse el acceso a aquellas persona que poseen algún tipo de discapacidad. Sin la posibilidad de llegar y englobar a estas personas, el portal del ciudadano no podría llegar en su totalidad a cumplir el objetivo de eliminar todo tipo de desigualdades.

    El Portal Municipal sitúa a todos los ciudadanos con paridad de oportunidades para encontrar trabajo, acceder a una educación y acceder a la cultura.

    Oztopoak kentzea eta sartzea Udalaren Ataria sortu behar ditu. helburu horiek lortzeko Bidez bakarrik lortuko da herritar guztiek parte hartzea, benetako balioa emanez eta tresna honi emandako informazioaren gizartean.

    Abantailak:

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak