Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Donostiako udala (Parlako.

  • Izen Laburra:
    portalaytoparla
    Laburpena:
    Udal kudeaketa eta parte-hartzea bultzatzea Udal Ataria berritu da herritarrek informazioa eguneratu, eta izapideen kudeaketa on line sarbidea duten lekuak erabiltzailearentzat.
    Norentzat:
    Herritar, Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Madril
    Parlako udala
    Kontaktua:

    Soledad Fernández
    Informatikako Zerbitzu zuzendaria
    624 0335 91
    informatica@ayuntamientoparla.es

    Mikel Pagola
    0412 624 91
    Bulego teknikoa.
    galcadia@ayuntamientoparla.es

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Lokala
    Área teknikoa:
    Sistema eta zerbitzuen kudeaketa
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Politikoa

    Deskribapena

    Helburua:

    • Herritarrek parte hartzeko kultura bat garatu eta esku-hartze gaietan Hauek sar daitezen uzten, udal egiteko aukera emanda erreklamazioak, kexak, iradokizunak eta salaketak aztertu eta ebaluatu ahal izateko herritarren gogobetetze-maila lan egiten ari den bitartean, bere hirian. Azken batean, herritar batek utzi egin ahal izateko espazio irekiak egitea udal gestioari kontrolatu eta ebaluatzeko ere.
    • Crear una canal de comunicación rápido con el ciudadano, creando un entorno de trabajo optimizado con objeto de que el empleado del Ayuntamiento disponga de todas las herramientas y procesos para dinamizar la información de cara al ciudadano y a otras Administraciones Públicas.
    • Informazio-trukea hobetzea, bai barruan, sailen artean, zerbitzuak eta udal Zinegotzigoak Parlako alegia, kanpokoak, gainerako herri administrazioekin, modu horretan erraztuz administrazio-prozesuen izapideak.
    • Informazioaren gizartearen garapena sustatzen du eta hainbat norabidetan komunikatzeko. Argitaratuz eta edukien kudeaketa ahalik eta norabide guztietan (B2E, E2B, E2E) egingo da, informazioaren gizartean eta lan bera erkidegoko gainontzeko sortuz, horrela jakin baten oinarria.
    • Integral eta homogeneoa irudia sustatzea eta, aldi berean, Udal administrazio arin, eraginkor eta errazean, beti herritarren beharrei eta itxaropenei egokitutako arreta hobetzeko beharrezkoak diren alderdiak Direla.
    • Udalak ematen dituen zerbitzuetarako sarbidea erraztea herritarrei. irudian, zerbitzuetarako eta Informaziorako sarbidea eta berehala egin ahal izango da edozein lekutatik eta edozein ordutan. udalak bere Zerbitzuak eskaini diren berberak dira zuzenean herritarrei arreta bulegoa irudian, hartara Herritarren arreta zerbitzua eskaintzen al buruz hitz egin dezakegu, eta beharrezkoa ez den joan-etorririk egin gabe.
    • Udal antolamendua egokitu behar eta eskaera handiagoak ditu erabiltzaileak, langileak eta herritarrak, eta horiei erantzun azkarra bermatuz, eta banakako eskaerei egokitzen.

    Deskribapena:

    Informazioaren gizartearen garapena eta teknologia berriek oso harrera ona izan dute, herritarrek, ondo iritzi publikoan eragina izan du herri administrazioari zerbitzu berriak sortzen dira etengabe eskatzen; herritarrek informazio osoa eta eguneratua izatea nahi ez ezik, prozeduren izapideak Internet bidez ere eskaera. Tokiko administrazioak aldaketak egin behar dela eredu eta itxaropenak, herritarren parte-hartzea eta herritarren eskariak asetzeko bide eta baliabideak eskaini.

    Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrien erabilpena funtsezko tresna estrategiko horiek antolatzeko, sustatzeko eta ekintzarako proposamenak herritarren Administrazioak ere ez du teknologia horien erabileran eta atzealde * * quedarse sustapena, denborak eta parean egon behar du solaskide izan nahi du munduan; gero, bere lekua aurkitu behar duenaren “ ” Tokiko herritarren beharrei erantzun nahi baduzu.

    Herritarrekin elkarreraginean dago, eta tokiko gkeen talde gisa ageri da arrazoietako bat martxan jartzea zuritzen duen Ataria ahalik eta Udal eskuragarri. Teknologia berriek eskaintzen dituzten aukerak, berrikuntza eta kudeaketa bide berriak zabaltzen modernizatzeko eta udal ikuspegi bikoitza, herritarrekiko komunikazioa ciudadano-cliente eta ciudadano-gestor. ekimen horren profila Alde jokatzen du herritarren Parlako, gaztaroa definitzen dute (herritarren% 50 baino (35 urte baino gutxiago ditu). Horrek konfiantza handiagoa du ikten erabileran eta, bide hori hobeto erabiltzeko joera.
    Gainera, egiaztatu egiten duten azterketetan udalak herriko talde sozial desberdinen artean (lortze aldera herritarren beharrak gogobetetzeari buruzko informazioa eta Parlako), gizartearen zati handi baten eskaria zehazten dituen dimentsioak (Atariko webgune bat (parleña Herritarren Eskari horren beharra oinarritzen da, alde batetik, udalaren agenda horren berri, administrazio denborak, herritarren eginbeharrak, dirulaguntza publikoak, hau da, informazioa dela eta, bestetik, administrazioarekin batera joan beharrik gabe jardun gelak (zerga eta tasak ordaintzea, erreklamazioak eta kexak eta proposamenak egin, eta abar).

    Si bien la actual oferta telemática municipal ha facilitado y acercado la administración en el tiempo y el espacio, no resulta suficiente, y no colma las necesidades de los ciudadanos/as de Parla . Así, lo que el Portal Municipal pretende es modernizar la gestión municipal y ofrecer a través de la Red el mayor número de facilidades para participar en la vida local, ofreciendo en la medida de lo posible un reflejo virtual de lo que de hecho ya existe a nivel presencial (Servicio de Atención al Ciudadano, atención en las diferentes concejalías, participación en los Consejos Sectoriales y de Barrio, pago de impuestos y tasas, recogida de información, conocimiento de la agenda municipal, conocer las noticias que se generan en torno a la ciudad, etcétera). Por todo ello parece razonable poder definir un Portal Municipal, que paulatinamente vaya recogiendo estas expectativas.

    Paralelamente, y con el fin de lograr familiarizar a aquellos con más dificultades para el manejo de las Nuevas Tecnologías (personas mayores por ejemplo) se han comenzado a definir talleres de formación e iniciación en internet, algunos de los cuales sirven para la integración intergeneracional en la medida en que sitúan en el mismo espacio a los mayores con los niños haciendo más natural el proceso. Además se es consciente de que no todo el mundo tiene acceso a un ordenador o a internet desde su propio hogar, para lo que se están habilitando espacios gratuitos de acceso en los diferentes equipamientos y servicios públicos.
    El Ayuntamiento de Parla pretende acometer con este proyecto, la puesta en marcha de un sistema de información que
    zehaztu:

    • Beren administrazio kudeaketa modernizatu eta administrazio-prozesuak transakzionalena abian, informazioaren gizartearen esparruan, bai herritarrentzat bai enpresentzat.
    • Facilitar el uso y acceso a la información, haciendo del Portal Municipal un medio de información y de gestión de uso cada vez más atractivo y generalizado para los ciudadanos.

    Administrazioak horrela izatea laster iritsiko gara, azkarrago eta kalitate onena emateko gai diren hainbat zerbitzu publiko guztien eskura.

    Baldintzak:

    Beharrezko baldintza teknikoak zein diren bitartean erabiltzeko. Udalak. hauek dira:

    • Disponer de un ordenador con conexión a Internet. Aunque es preferible disponer de una conexión de alta velocidad, los usuarios normalmente podrán acceder a la mayor parte de los materiales con conexiones por MODEM. No obstante, con estas últimas, se tardará mucho más tiempo en descargar los materiales.
    • Udal Web plataforma gisa sar daiteke irudian, bai Windows Macintosh eta linux-en.
    • Beharrezkoa da nabigatzailea erabilgarri bat izatea (atarian nabigatzeko Udal merkatua: adibidez, Netscape Navigator eta Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Konkeror, etab.
    • Materialen softwarea bistaratzeko:
    1. Adobe Acrobat Reader.
    2. Microsoft Excel.
    3. Microsoft Word.
    4. Irudien bisorea.
    • Finalmente, es necesario disponer de un certificado digital expedido por la FNMT para poder realizar cualquier trámite online ofrecido por el Portal Municipal que así lo requiera para la identificación del usuario.

    Emaitza horiek erabiltzeko beharrezko baldintza teknikoak Intranet hauek dira:

    • Disponer de un ordenador con conexión a la red Interna del Ayuntamiento.
    • A Intranet se puede acceder tanto desde plataformas Windows como Macintosh y Linux.
    • Nabigatzaile bat eduki behar da, esaterako, Internet Explorer, Mozilla Firefox, etc.
    • Behar den softwarea eduki behar dugu horiek ikusteko, adibidez, Adobe Acrobat Reader eta Microsoft Excel, Microsoft Word, etab.

    Emaitzak:

    Mediante el uso de las nuevas tecnologías el Ayuntamiento de Parla quiere ampliar sus infraestructuras añadiendo a su gestión factores claves como: rapidez, eficacia, rentabilidad, transparencia, accesibilidad... por medio del desarrollo e implantación de su Portal Municipal diseñado en forma de ventanilla única dirigida tanto a ciudadanos, como a asociaciones, empresas y empleados.

    Halaber, Herritarrek Udal Web atariaren atal gisa (alegia, nola egin aurre egiteko tresna eraginkorrenak constituirse bat gaur egun dauden desberdintasunak egiten diguna. Adierazpen hori ezabatzeko aukera ematen ditu teknologia berrien garapenari dagokion espazio-denbora, denboran eta espazioan sortzen dira desberdintasun nagusietako bat (gizarteak xxi. mendean.
    La implantación entre los ciudadanos del portal del ciudadano va a generar la aparición de Comunidades Virtuales, comunidades que no están limitadas por el tiempo o el espacio, compuestas por personas que acuden a ellas para aportar sus vivencias, su experiencia o sus necesidades. Toda esta información se comparte y hace que surjan colectivos que participan de forma activa en la estructura de la sociedad. Permite dar voz a aquellos que hasta ahora no contaban con un medio eficaz de comunicación.

    Talde horiei esker, Herritarrek Atari sartzea (orain arte dauden ia Komunitate Birtualak

    • Gutxiengoak
    • Etorkinak
    • Komunitateko kideen kanpoan

    Todos estos colectivos, encuentran un modo interactivo de participar y de expresarse. Es un modo de integración que no
    contiene en sí ninguna limitación. Una posibilidad abierta a todos y en todo momento.

    Bestalde, datorren urteko Udal ezaugarririk garrantzitsuena. ezbairik gabe, sarbidea bermatuko du
    contenidos a todos los agentes sociales. Por ello es totalmente necesario recordar y poner especial atención en aquellos grupos de ciudadanos con algún tipo de incapacidad. Si la información debe poder llegar a todos, significa que gracias al desarrollo de la tecnología debe permitirse el acceso a aquellas persona que poseen algún tipo de discapacidad. Sin la posibilidad de llegar y englobar a estas personas, el portal del ciudadano no podría llegar en su totalidad a cumplir el objetivo de eliminar todo tipo de desigualdades.

    El Portal Municipal sitúa a todos los ciudadanos con paridad de oportunidades para encontrar trabajo, acceder a una educación y acceder a la cultura.

    Oztopoak kentzea eta sartzea Udalaren Ataria sortu behar ditu. helburu horiek lortzeko Bidez bakarrik lortuko da herritar guztiek parte hartzea, benetako balioa emanez eta tresna honi emandako informazioaren gizartean.

    Abantailak:

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak