Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Xestor de Expedientes Corporativo

  • Nomee Abreviado:
    PLATEA
    Resumen:
    Facilitar aos departamentos unha ferramenta que posibilite a automatización e tramitación electrónica dos expedientes administrativos.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública , Empresa
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE AUTÓNOMA DE CANARIAS
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    Juan Carlos García Alberto

    922592047

    jgaralb@gobiernodecanarias.org

    Francisco Eugenio Baute
    922477062
    feugbau@gobiernodecanarias.org
     

     

     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Implantación
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    J2EE

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    A Lei 11/2007 recoñece aos cidadáns o dereito a coñecer por medios electrónicos o estado de tramitación dos procedementos nos que sexan interesados. Devandito dereito, obriga aos departamentos dispor dun ou varios xestores de expedientes.

    O Goberno de Canarias, para cumprir con este dereito, puxo en marcha o proxecto dun xestor de expedientes corporativo, ofrecendo con iso a posibilidade de implementar e utilizar PLATEA polos departamentos sen gasto ningún.

    Obxectivos

    • Facilitar aos departamentos unha ferramenta que posibilite a automatización e tramitación electrónica dos expedientes administrativos.
    • Integrar a xestión electrónica de procedementos coa plataforma PLATINO de interoperabilidade corporativa no Goberno de Canarias e outros sistemas de xestión de expedientes xa existentes noutros Departamentos (GexTur, MAyTe, etc.).
    • Consecución efectiva do dereito dos cidadáns a coñecer o estado dos expedientes por medios electrónicos, definido no artigo 6 da Lei 11/2007.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Recoméndase utilizar un motor de workflow adecuado ás necesidades da organización e que permita accións complexas como desfacer fases, xestión de eventos e relacionar expedientes.
    • Simplificar previamente todos os procedementos a modelar na ferramenta de xestión, para facilitar o proceso posterior de deseño e parametrización de expedientes.
    • Dificultade derivada da adecuación aos requisitos funcionais e aspectos organizativos de cada departamento, de forma que sexa válida para calquera modelo de negocio.
    • As liñas de evolución virarán contorna a modelar todas as sub/familias, soportar modelado de eventos configurables asociados a cada fase/trámite/procedemento, funcionalidades avanzadas na tramitación de expedientes e integración con novos servizos de PLATINO.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas