Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Gestor d'Expedients Corporatiu

  • Nomene Abreujat:
    PLATEA
    Resumixen:
    Facilitar als departaments una ferramenta que possibilite l'automatització i tramitació electrònica dels expedients administratius.
    Destinataris:
    Ciutadà , Qualsevol Administració Pública , Empresa
    Organismes Responsables:
    COMUNITAT AUTÒNOMA DE CANÀRIES
    Manera d'Ús:
    Servici en xarxa per a usuari final
    Contacte:

    Juan Carlos García Alberto

    922592047

    jgaralb@gobiernodecanarias.org

    Francisco Eugenio Baute
    922477062
    feugbau@gobiernodecanarias.org
     

     

     

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Implantació
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica , Suport a la tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    J2EE

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    La Llei 11/2007 reconeix als ciutadans el dret a conéixer per mitjans electrònics l'estat de tramitació dels procediments en els quals siguen interessats. Dita dreta, obliga als departaments disposar d'un o diversos gestors d'expedients.

    El Govern de Canàries, per a complir amb este dret, va posar en marxa el projecte d'un gestor d'expedients corporatiu, oferint amb açò la possibilitat d'implementar i utilitzar PLATEA pels departaments sense gasto cap.

    Objectius

    • Facilitar als departaments una ferramenta que possibilite l'automatització i tramitació electrònica dels expedients administratius.
    • Integrar la gestió electrònica de procediments amb la plataforma PLATÍ d'interoperabilitat corporativa en el Govern de Canàries i altres sistemes de gestió d'expedients ja existents en altres Departaments (GexTur, Mayte, etc.).
    • Consecució efectiva del dret dels ciutadans a conéixer l'estat dels expedients per mitjans electrònics, definit en l'article 6 de la Llei 11/2007.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • Es recomana utilitzar un motor de workflow adequat a les necessitats de l'organització i que permeta accions complexes com desfer fases, gestió d'esdeveniments i relacionar expedients.
    • Simplificar prèviament tots els procediments a modelar en la ferramenta de gestió, per a facilitar el procés posterior de disseny i parametrització d'expedients.
    • Dificultat derivada de l'adequació als requisits funcionals i aspectes organitzatius de cada departament, de manera que siga vàlida per a qualsevol model de negoci.
    • Les línies d'evolució giraran entorn de/entorn de modelar totes les sub/famílies, suportar modelatge d'esdeveniments configurables associats a cada fase/tràmit/procediment, funcionalitats avançades en la tramitació d'expedients i integració amb nous servicis de PLATÍ.
    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades