Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Pasarela de Pagos Móbil das Administracións Públicas Vascas

  • Nomee Abreviado:
    Pago Movil
    Resumo:
    Investir a direccionalidad do acceso ao servizo, de modo que o cidadán non deba achegarse ás dependencias da Administración para realizar trámites.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública , Empresa
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE AUTÓNOMA DE PAÍS VASCO
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    Juan Luís Rouco Rodrigo
    Dirección e Coordinación do Proxecto
    945018473
    ronco@ej-gv.es
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Xestión económica e financeira , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Economía e Finanzas , Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Descoñecida
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    A iniciativa de desenvolver a Pasarela de Pagos en Mobilidade xorde para dar resposta aos novos escenarios nos que a Administración é a que se “despraza” a prestar o servizo.

    O  antecedente inmediato da Pasarela de Pagos Móbil é a aplicación web "O meu Pago En liña“ que responde á paradigma actual do cidadán “achegándose” á Administración, pero que por outra banda proporciona a infraestrutura básica que fai posible novas aplicacións, nunha contorna cada vez máis cambiante no que a mobilidade xoga un papel fundamental.

    Obxectivos

    • Investir a direccionalidad do acceso ao servizo, de modo que o cidadán non deba achegarse ás dependencias da Administración para realizar trámites.
    • Simplificar o proceso de trámite e reducir os tempos do mesmo.
    • Posibilitar o pago con dispositivos móbiles en diferentes situacións como sería o pago de sancións na estrada e as tramitacións en portos.
    • Obter experiencia na tramitación en mobilidade tanto nas cuestións tecnolóxicas (dispositivos, aplicacións, etc.) como nas organizativas.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
     

    • Entre as principais dificultades destacan as diferenzas entre as plataformas móbiles que obrigan a un desenvolvemento específico para cada unha; a ocasional necesidade de reingeniería do procedemento para facer posible a tramitación en mobilidade (in-situ); e a usabilidade por parte dos cidadáns, que hai que xestionar e prever desde o principio do proxecto.
    • Un aspecto crave na implantación e desenvolvemento da Pasarela e Aplicación foi o modelo de xestión do propio Proxecto seguindo a filosofía de desenvolvemento áxil de proxectos.
    • Como recomendación, a aplicación debe ser sinxela e adecuar o seu uso en pantalla táctil, minimizar a transferencia de datos e a navegación e prever situacións de "non conectividade“, enfocarse cara ao usuario final e non "atarse" a ningunha tecnoloxía concreta e utilizar estándares abertos.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas