Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Servei compartit de gestió de Notificacions

  • Nomeni Abreujat:
    notifica
    Resum:
    Notifica és un servei de gestió de Notificacions que proporciona una plataforma per gestionar automàticament totes les notificacions i comunicacions que es generen en els organismes emissors, de manera que arribin a la seva destinació de la manera més eficient i econòmica possible.
    Permet que l'entrega d'aquestes notificacions/comunicacions pugui realitzar-se per diverses vies, en funció de les condicions establertes pel destinatari per a la seva relació amb l'Administració: mitjançant compareixença electrònica en l'Adreça Electrònica Habilitada única, mitjançant compareixença electrònica en carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General, en suport paper i/o compareixença en l'Adreça Electrònica Habilitada (DEH).

    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital
    Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial
    Secretaria General d'Administració Digital
    Manera d'Ús:
    Servei en xarxa integrable en aplicacions del client
    Servei en xarxa per a usuari final
    Contacte:

    Aquests contactes estaran habilitats per al seu ús per empleats públics.

    Nota:  Si no és el seu cas i està Un. treballant per a una Administració Pública, per favor, comuniqui al responsable corresponent d'aquesta administració que es posi en contacte amb nosaltres.

    1.- Totes les incidències relacionades amb la plataforma Notifica hauran de dirigir-se a través del Centre d'Ajuda i Integradors i Desenvolupadors (CAID), a la pàgina:

    2.- No obstant això, para tot el relacionat amb el Servei de Notificacions a través de  l'Adreça Electrònica Habilitada (SNE/DEH), es pot accedir directament als serveis de suport d'aquesta solució en:

    Coordinació del servei:

    Suport tècnic a emissors:

    Contacte comercial:

    Suport tècnic a ciutadans:

    Tipus de Solució:
    Infraestructura o servei comú
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Estatal
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica , Infraestructura de comunicacions i missatgeria , Serveis horitzontals per les AA.PP , Suport a la tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic
    Llenguatge de Programació:
    PHP
    Sistema Operatiu:
    Qualsevol

    Descripció

    Notifica és una plataforma que, en col·laboració amb altres agents col·laboradors, facilita a les Administracions Públiques la posada a disposició als ciutadans de les notificacions i comunicacions que generen.

    Les vies de posada a disposició són:

    Notifica, construïda inicialment en resposta a les mesures de la CORA, va ser declarada servei compartit per la Comissió Estratègica TIC en la seva reunió del 15 de setembre de 2015.  I com a tal és d'obligat compliment per als organismes emissors de l'Administració General de l'Estat.

    Notifica proporciona als organismes emissors de notificacions i comunicacions:

    • Complir la Llei 39/2015 quant a la pràctica de notificacions electròniques.
    • Una única interfície per a l'enviament de notificacions i comunicacions amb independència de la via de posada a disposició.
    • Control de terminis segons els paràmetres de l'enviament i expiració dels mateixos.
    • Informació sobre els canvis d'estat i el resultat de les entrega.

    Notícies

    23 April 2020

    Actuacions per l'estat d'Alarma Desplegar acordeon

    COMUNICAT A ORGANISMES USUARIS DEL SERVEI COMPARTIT DE NOTIFICACIONS ELECTRÒNIQUES NOTIFICA

    El 18 de març de 2020, seguint indicacions  de la Direcció general de Governança Pública (DGGP) del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública en aplicació del previst en la DONA 3ª del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, la Secretaria General d'Administració Digital (SGAD) del Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital (MAETD) va realitzar els ajustos necessaris en Notific@ perquè quedés en suspens el còmput automàtic de terminis de compareixença, la qual cosa va anar oportunament comunicat als Organismes Usuaris i publicat en nota informativa de 20 de març de 2020 a l'apartat de notícies del sistema Notifica al Portal d'Administració Electrònica. 

    El 16 d'abril de 2020, en resposta a una nova consulta formulada per la SGAD a la DGGP, aquesta Direcció general, en l'exercici de les competències previstes en l'article 9.1.j) del Reial decret 307/2020, d'11 de febrer, pel qual es desenvolupa l'estructura orgànica bàsica del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública, ha traslladat a la SGAD una sèrie de mesures en relació amb el sistema compartit de notificacions recolzades en l'informe de l'Advocacia de l'Estat (ref. APG/0013 EA/2020) que s'adjunta i que la DGGP va sol·licitar sobre les implicacions en el sistema compartit de notificacions de la DONA 3ª del Reial decret 463/2020

    A aquest efecte, i en aplicació d'aquestes mesures, s'informa que en relació amb el servei Notific@ i des de les 0:00 hores del proper divendres 24 d'abril de 2020:

    1º.   En relació amb les notificacions posades a la disposició dels interessats pels centres gestors en Notific@ abans del 24 d'abril en les quals no s'hagi produït la compareixença d'aquells:

    Per a aquestes notificacions, i seguint el criteri de l'Advocacia de l'Estat, es mantindrà interromput el còmput automàtic de terminis en tant persisteixi l'estat d'alarma i les seves successives pròrrogues, i és l'òrgan competent per a la tramitació del procediment al que competeix determinar en cada cas concret si en aplicació de la DONA 3ª del Reial decret 463/2020, de 14 de març, estava o no suspès el citat termini de compareixença de deu dies, i els efectes jurídics que d'això es derivin.

     

    2º.   En relació amb les notificacions posades a la disposició dels interessats en Notific@ des de les 0:00 hores del 24 d'abril de 2020: 

    En el cas de les notificacions remeses a Notifica pels organismes emissors des d'aquesta data, el sistema generarà la deguda certificació electrònica de no compareixença de l'interessat en el cas que aquesta no es produís, complert el termini de posada a disposició comunicat per l'organisme emissor en cada enviament.

    Tal com explica el servei jurídic en el seu informe, es parteix de la consideració que mentre subsisteixi l'estat d'alarma Notifica solament ha de ser utilitzat pels òrgans tramitadors d'aquells procediments en els quals, d'acord amb la DONA 3ª del RD 463/2020, no s'apliqui la suspensió de terminis, bé per estar excepcionados amb caràcter general, bé per haver-se aixecat singularment per l'òrgan competent la suspensió. Respecte dels procediments suspesos d'acord amb aquesta norma, no hi hauria acte que notificar, per la qual cosa no seria necessari utilitzar el sistema de notificacions.     

    D'altra banda, si la notificació electrònica està posada a la disposició de l'interessat en l'Adreça Electrònica Habilitada(DEH), la FNMT-RCM com a prestadora del servei, emetrà un comunicat als organismes emissors amb les actuacions dutes a terme en aplicació de la supressió dels terminis administratius. 

    Finalment s'adverteix que, conforme a l'establert en la DONA 3ª del Reial decret 463/2020, de 14 de març, s'han suspès termes i interromput els terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic, mentre estigui vigent l'estat d'alarma, excepte les excepcions previstes als apartats 3, 4, 5 i 6 de la referida disposició addicional, sent competència de l'òrgan responsable de la tramitació del procediment determinar que la notificació que posa a la disposició de l'interessat a través del sistema es troba excepcionada d'aquesta suspensió.

    A continuació podran descarregar el present comunicat signat:

    report-Notificacions-organismes-emissors-v20200423-rev-DGGP.pdf(Obre en nova finestra)

     

    16 April 2020

    Aplicació de mesures de RD 463/2020 i RD 465/2020 en CIE AEAT Desplegar acordeon

    Aplicació de mesures de RD 463/2020 i RD 465/2020 en CIE AEAT:

    A l'efecte de l'emissió de les notificacions o comunicacions que puguin ser enviades al Centre d'Impressió i Ensobrat de l'Agència Tributària (CIE) en virtut del conveni subscrit a aquest efecte, es comunica que aquest servei segueix operatiu durant l'estat d'alarma, si ben Correus exigeix la subscripció, prèvia a la distribució, d'una declaració responsable signada sent a més d'aplicació les següents particularitats del procediment d'entrega:

    "El procediment comú d'entrega de les notificacions tindrà les següents modificacions:

    • El personal de Correus es personarà al domicili del destinatari i una vegada que hagi cridat al timbre, comunicarà que hi ha una notificació, indicant l'Administració Pública de la qual procedeix, agafarà les dades del receptor de la mateixa (Nom, cognoms i DNI). Des del moment en què el destinatari afirma voler rebre la notificació, se li donarà per lliurada.
    • En aquest moment, deixarà la notificació en el sòl o en el mostrador (depenent de les circumstàncies) i se separarà almenys dos metros de l'enviament perquè es pugui recollir, en les condicions previstes en la legislació aplicable. Des del moment en què el destinatari accepti la recepció de la notificació, aquesta passa a estar en la seva possessió.
    • El personal de Correus consignarà en el document d'entrega tant si s'ha recollit l'enviament com si ho ha rebutjat; i s'especificaran les circumstàncies de l'intent de notificació, el resultat de la mateixa, el lloc i l'hora on s'ha produït".

    Podran descarregar el model de declaració responsable proporcionat per Correus, del que el propi Correus ha advertit que és possible modificar-ho en algun dels seus termes per ajustar-ho a les necessitats concretes de cada cas, en:

    DOCUMENT-PER-ADMISION-DE-NOTIFICACIONS.docx(Obre en nova finestra)

     

    25 March 2020

    Aplicació de mesures de RD 463/2020 en CIE AEAT (Obsolet) Desplegar acordeon

    Aplicació de mesures de RD 463/2020 en CIE AEAT:

    Des de l'AEAT ens comuniquen que: “amb l'objecte de facilitar el compliment de la no lliura de notificacions per Correus com a part de les mesures del RD 463/2020, des del dia 24/03 i fins a un altre avís, no es va a enviar cap notificació al CIE de l'Agència Tributària.

    Mentre duri aquesta situació, les unitats emissores podran seguir enviant a Notifica les seves notificacions amb sortida postal al CIE de l'AEAT. Aquestes notificacions quedaran en estat "enviada_cie", no obstant això no es procedirà a la seva impressió, quedant retingudes en el CIE.

    Conforme al funcionament habitual, les notificacions estaran disponibles en Carpeta Ciutadana per a la compareixença electrònica.

    Una vegada finalitzada aquesta situació, es reprendran els treballs d'impressió i les notificacions sortiran a repartiment.

     Li recordem que per estar al tant de tota la informació per als organismes emissors es poden subscriure a la llista de distribució emplenant el següent formulari:

     Formulari de subscripció a la llista de distribució: https://listas-ctt.administracionelectronica.gob.es/mailman/listinfo/unidades-emisoras-notifica

    20 March 2020

    Actuacions per l'estat d'Alarma (Obsolet) Desplegar acordeon

    En aplicació a les instruccions rebudes per la Direcció general de Governança Pública, en relació a la supressió dels terminis Administratius, s'informa el següent:

    1.  Notifica seguirà prestant servei i permetent posar a la disposició dels ciutadans les notificacions electròniques, si ben el còmput dels terminis per a la seva compareixença queden suspesos en aplicació de la Disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.

    2.  Si la notificació electrònica està posada a disposició en Carpeta Ciutadana únicament:

    • El procés d'expiració de notificacions electròniques no s'executa des de les 00:00 del dia 18.03.
    • En les notificacions electròniques emeses anteriorment al dia 14.03 i amb data d'expiració posterior al dia 17.03, s'actualitzarà de facto, en finalitzar l'estat d'alarma, la data d'expiració en tants dies com la durada d'aquest estat i les successives pròrrogues que si escau s'autoritzin.

    Els ciutadans podran accedir a aquestes notificacions en Carpeta Ciutadana i comparèixer a les mateixes. Aquests datats i certificacions s'enviaran per l'Adviser als organismes emissors.

    • En les notificacions emeses a partir del dia 17.03, la data d'expiració s'ampliarà de facto, en finalitzar l'estat d'alarma, en tants dies com correspongui per a la finalització d'aquest estat i les successives pròrrogues que si escau s'autoritzin, des de la seva posada a disposició.

    Els ciutadans podran accedir a aquestes notificacions en Carpeta Ciutadana i comparèixer a les mateixes. Aquests datats i certificacions s'enviaran per l'Adviser als organismes emissors.

    • Aquelles notificacions que han expirat des d'entre les 00h del 15 de març i les 00h del 17 de març, hauran de ser revisades pel centre emissor per actuar en conseqüència, atès que han estat donades per expirades i així es recull en les evidències electròniques generades.

    3.  Si la notificació electrònica està posada a disposició en DEH, la FNMT com a prestadora del servei emetrà un comunicat als organismes emissors amb les actuacions dutes a terme en aplicació de la supressió dels terminis administratius.

    4.  Les notificacions amb sortida postal se seguiran enviant als CIEs segons el funcionament habitual de Notifica, si bé s'haurà de tenir present el comunicat emès per Correus i que s'adjunta per a coneixement.


    Li recordem que per estar al tant de tota la informació per als organismes emissors es poden subscriure a la llista de distribució emplenant el següent formulari:

    04 May 2018

    Augmenten els organismes emissors que usen Notifica a 2.999 Desplegar acordeon

    En el mes d'abril de 2018 s'han aconseguit els 2.999 organismes emissors de les Administracions Públiques que utilitzen Notifica per a la posada a la disposició de les seves notificacions i comunicacions als ciutadans.

    D'aquests organismes emissors destaquen les Entitats Locals que suposen el 82% del total d'organismes. Es pot consultar el detall de tots els organismes emissors que utilitzen Notifica en Observatori d'Administració Electrònica (DATAOBSAE)(Obre en nova finestra) .

    Li recordem que per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se al Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAFP(Obre en nova finestra) .

    24 October 2017

    Pujada de la nova versió dels serveis web de Notific@ a Producció Desplegar acordeon

    El nou servei web 2.0 de Notific@ per a Organismes Emissors ha estat desplegat a l'entorn de Producció, després de completar-se la integració a l'entorn de Preproducció del primer Organisme Emissor.

    Com a conseqüència, conforme al Pla de gestió del canvi de Notific@, s'anuncia que es deixarà de donar suport al servei web 1.0 per a Organismes Emissors:

    El 24 de juliol de 2018 per a l'entorn de Preproducció.
    El 24 d'octubre de 2018 per a l'entorn de Producció.

    Els Organismes Emissors que utilitzen els serveis web de Notific@ hauran de planificar els desenvolupaments necessaris per a l'adaptació de les seves integracions.

    31 July 2017

    Notific@ publica una nova versió dels seus serveis web Desplegar acordeon

    La Secretaria General d'Administració Digital, com a prestadora del servei compartit de gestió de notificacions, i segons l'anunciat en els diferents grups de treball, ha publicat una nova versió dels serveis web per a Organismes Emissors.

    Per a l'elaboració de les noves especificacions s'han tingut en compte els suggeriments aportats per les administracions usuàries de Notific@, tant a nivell estatal, com a autonòmic i local.

    Conjuntament, s'ha publicat el Pla de gestió de canvi que regula la continuïtat del servei i els terminis per a l'adaptació dels grups implicats als nous requisits i per a la compatibilitat de versions.

    Els Organismes Emissors que estiguin integrats amb Notific@ per mitjà de serveis web hauran de planificar la seva adaptació a aquesta nova especificació, tenint en compte els terminis previstos de finalització de compatibilitat de les versions anteriors, que mai serà inferior a un any des de la posada en producció de la nova versió.

    Quan els nous serveis web estiguin disponibles a l'entorn de preproducció es comunicarà a través dels mitjans habituals.

    07 June 2017

    Pròrroga Encomana DEH Desplegar acordeon

    La Secretària d'Estat de Funció Pública, Elena Collado Martínez  i el Director General  de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre, Jaime Sánchez Revenga,  han acordat prorrogar l'Encomana de gestió del servei de l'Adreça Electrònica Habilitada per un període de dos anys. Els efectes d'aquest acord tindran validesa a partir de el  26 de juny de 2017.  

    Els organismes interessats en l'emissió de notificacions per aquesta via de posada a disposició, poden consultar els termes de la mateixa en la informació del projecte Notific@, en  l'adreça administración.gob.es/ctt/notifica.

    Per al procés d'adhesió a aquesta Encomana s'haurà de seguir utilitzant l'Annex IV, que forma part de la documentació de l'Encomana original en la qual igualment figuren les dades econòmiques corresponents a les diferents modalitats d'ús del servei.

    Es fa notar que per a l'ús de la DEH a través del servei compartit de gestió de notificacions –Notific@- és aplicable la modalitat més econòmica.  

    27 February 2017

    Notific@ en el CNIS 2017 Desplegar acordeon

    El servei compartit de gestió de notificacions, ha tingut una rellevant presència al VII Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics.

    La Secretaria General de l'Administració Digital,  com a prestador del servei, va presentar a la Sala de Comunicacions, els resultats de l'activitat diària de la plataforma Notific@ en la qual se sustenta el servei.

    L'ús d'aquesta plataforma, originalment construïda per donar servei a l'Administració General de l'Estat, és ara demanda també per l'Administració Autonòmica i Local, àmbits en els quals s'han valorat positivament que el seu ús permet el compliment immediat de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú, així com les diverses opcions d'integració i ús, que van des de la més ràpida i modesta que s'obté mitjançant l'accés manual a l'Aplicació web, fins a la més automatitzada  que permet la integració mitjançant serveis web, especialment dissenyada per afavorir l'enviament d'importants volums de comunicacions o notificacions.    

    En les dades estadístiques que es van presentar s'observa l'efecte de l'entrada en vigor de les noves lleis a l'octubre del passat any i el seu increment substancial en els primers mesos de 2017. Els resultats relatius als enviaments es quantifiquen amb  319 organismes emissors, prop de 90.000 enviaments de totes les Administracions Públiques. La principal via de posada a la disposició d'aquests enviaments, ha estat l'electrònica (Carpeta ciutadana i Adreça Electrònica Habilitada) en un 75% i en restant 25% en suport paper.

    Els Organismes Emissors més destacats són, en l'àmbit de l'AGE, la Secretaria General de l'Administració de Justícia, amb més de 45.000 enviaments.

    En l'àmbit de les Comunitats Autònomes destaca la Regió de Múrcia, amb una integració primerenca, incremental i reeixida amb prop de 18.000 enviaments i en l'àmbit local, les Diputació Provincial d'Osca, integrada per al seu propi entorn i  la Diputació Provincial d'Albacete, que ho ha actuat com a element coordinador i impulsor de Notific@ per a un gran nombre d'ajuntaments a la província.

    També Notific@ va estar a l'espai demo,  amb una prova que permetia als interessats adoptar diferents rols, tant el d'Organisme Emissor per utilitzar Notific@, com els de persona física, o persona jurídica i poder recollir els seus enviaments a la Carpeta Ciutadana i en l'Adreça Electrònica Habilitada ja que tots dos serveis van compartir i van col·laborar en l'execució d'aquesta prova.   

     

     

     

     

    27 February 2017

    Notific@ serveis per al destinatari Desplegar acordeon

    La Secretaria General de l'Administració Digital, com a prestadora del servei compartit de gestió de notificacions,  es fa ressò de la petició cursada des del sector privat i anuncia una nova línia de treballs, dirigida a millorar els serveis de la plataforma Notific@ als grans destinataris de comunicacions i notificacions de les administracions públiques.    

    Són vàries les activitats en cartera, la més prioritària, de moment,  és la que permetria a les grans organitzacions usar serveis web específics de Notific@ per rebre els seus enviaments de forma automatitzada.

    En una altra línia s'engloben els serveis que afavoririen la localització de notificacions d'un mateix destinatari a les seus electròniques de les diferents AAPP que col·laborin en el servei, així com aquells altres que permetrien la posada a la disposició del destinatari de notificacions amb annexos voluminosos d'aquesta informació per mitjans  electrònics.    

    13 February 2017

    L'Adreça Electrònica Habilitada Única (DEH) flexibilitza el procés de notificació per mitjans electrònics. Desplegar acordeon

    Des del passat 4 de febrer, el servei de notificacions electròniques  de l'Adreça Electrònica Habilitada Única, integrat en l'actualitat en la plataforma Notific@, ha introduït certes  novetats que flexibilitzen la gestió de les notificacions:

             

              Notificació a interessats obligats i no obligats: Les Administracions podran remetre notificacions a interessats obligats per la Llei 39/2015 i, com a novetat, a aquells interessats no obligats que hagin manifestat directament el seu interès a ser notificats per via electrònica a la pròpia Administració, sense necessitat que consti aquesta voluntat en la DEH. En cas de no disposar d'una DEH, se'ls crearà d'ofici de forma automàtica. Aquests processos no repercutiran que l'interessat perdi la possibilitat de gestionar l'alta/baixa de la seva subscripció voluntària a la DEH, si no constessin altres obligacions.

     

              Data d'expiració de la notificació: Per defecte, una notificació s'entendrà rebutjada quan hagin transcorregut deu dies naturals des de la posada a la disposició de la notificació sense que s'accedeixi al seu contingut. Ara és possible també especificar una data de caducitat per a la notificació que s'acomodi a la normativa de cada Administració.

     

              Format de les notificacions: Les notificacions podran ser remeses, a part d'en format PDF, com a fitxers de tipus ZIP.

    02 December 2016

    Notific@ després de dos mesos de vigència de la Llei 39/2015 Desplegar acordeon

    Avui es compleixen dos mesos des que entrés en vigor la llei que regula el Procediment Administratiu Comú per a les Administracions Públiques i on s'estableixen importants modificacions  per a les notificacions administratives.

    Aquest fet ha impulsat la posada en producció del servei compartit de  gestió de notificacions - Notific@-, que ja compta amb més de 100 organismes emissors, tant de l'Administració General de l'Estat, com de l'Administració Autonòmica i Local. Altres 50 organismes estan executant ja les proves d'integració per a la seva propera passada a producció.  

    Amb a prop 10.000 enviaments lliurats en aquest període, les xifres de resultats i els beneficis obtinguts són encoratjadores  per a les expectatives de les Administracions Públiques, fet que es demostra per l'alt interès despertat fora de l'Administració General de l'Estat, àmbit en el qual el servei compartit de gestió de notificacions és obligatori.

    Notific@ està sent aprofitat de forma molt rendible per organismes tals com la Direcció general de Costos de Personal i Pensions Públiques o l'antiga Direcció general de Coordinació de l'Administració  Perifèrica  de l'Estat, ambdues de l'antic Ministeri d'Hisenda i Administracions  Públiques.  En l'àmbit autonòmic, destaca la Regió de Múrcia que, igual que la Diputació Provincial d'Osca ho fa en l'àmbit de l'Administració Local, han demostrat una gran flexibilitat i capacitat organitzativa per adaptar-se al nou marc jurídic mitjançant la seva adhesió a l'ús de Notific@.

    24 November 2016

    Notific@ àmplia els "Enviaments Massius" a totes les vies de posada a disposició. Desplegar acordeon

    La funcionalitat que permetia realitzar Enviaments Massius a Notific@ per a la seva entrega al destinatari per Carpeta Ciutadana i en cas necessari per via postal,  ha estat millorada a fi de facilitar el seu ús per a totes les vies de posada a disposició.

    A partir del proper dilluns dia 28 de novembre,  es podran realitzar també enviaments massius que ofereixen la posada a la disposició dels enviaments a través d'una diversa combinatòria de vies. Les noves alternatives són les següents:

    • Enviament massiu a Carpeta Ciutadana (les opcions de Carpeta Ciutadana, estan també disponibles per a la Seu Electrònica de l'Organisme emissor,  si estigués activa).
    • Enviament massiu en el qual els destinataris són “Obligats”. S'oferirà  en Carpeta Ciutadana i una vegada esgotat el “retard”, es posarà a disposició a través de l'Adreça Electrònica Habilitada
    • Enviament massiu en el qual els destinataris són “Voluntaris”. En aquest cas, es posarà a disposició per Carpeta Ciutadana, seguit de l'Adreça Electrònica Habilitada i si no hi ha altre remei, es distribuirà per via postal. 
    26 May 2016

    Avanços en el marc jurídic per a la integració amb Notific@. Desplegar acordeon

    Se signa el primer conveni per a la integració amb Notific@ i els seus Agents Col·laboradors.

    El passat 17 de maig de 2016 s'ha signat el conveni de col·laboració entre l'Adreça de Tecnologies de la Informació de les Comunicacions, la Secretaria d'Estat d'Hisenda i l'Agència Estatal de l'Administració Tributària per a la producció de notificacions i comunicacions postals del Tribunal Econòmic  Administratiu Central (TEAC) i la Direcció general d'Ordenació del Joc,  a través del Centre d'Impressió i Ensobrat (CIE), de l'Agència Tributària mitjançant la plataforma electrònica Notific@ que dona suport al servei compartit de gestió de notificacions que s'inclou en el Pla de Transformació Digital de l'Administració General de l'Estat. 

    10 March 2016

    Notific@ en el CNIS 2016 Desplegar acordeon

    L'Adreça de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC), va presentar a l'espai demo del Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics (CNIS 2016), la solució Notific@, que és la plataforma tecnològica que dona suport  a la Gestió de Notificacions, que va ser declarat Servei Compartit per la Comissió d'Estratègia de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions a la fi de 2015.

    A més d'un altre tipus de productes divulgatius de caràcter general sobre el projecte, l'espai demo Notific@ es va centrar a mostrar la plena interoperabilitat de la plataforma Notific@, tant amb la Carpeta Ciutadana com amb el Servei de Notificacions Electròniques-Adreça Electrònica Habilitada (DEH) la gestió de la qual té encomanada la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre.

    Les proves demostratives, de la integració Notific@ - DEH va ser molt il·lustrativa, doncs es va aprofitar que la FNMT també tenia un espai demo en el CNIS, la qual cosa va permetre recrear un escenari de treball en el qual s'emetien notificacions des d'un punt situat a l'espai demo del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i es rebien en la bústia DEH d'un destinatari que es consultava des d'un altre punt situat a l'espai demo de la FNMT.

    Les possibilitats que aporta Notific@, tant en l'estalvi d'esforços i despeses com en la millora del servei a ciutadans i empreses va despertar un manifest interès per als organismes emissors de notificacions i comunicacions, en particular de l'administració autonòmica i local, que volen sumar-se a l'ús de la plataforma Notific@.

    15 December 2014

    Comença l'explotació de Notific@ Desplegar acordeon

    Amb l'enviament de prop de 20.000 notificacions del Fons Español de Garantia Agrària (FEGA), ha començat la fase d'explotació de sistema de centralització de notificacions administratives en paper Notific@.

    Es preveu la ràpida entrada en operació d'altres organismes, que estan pendents de signar l'adhesió a l'acord marc que regula administrativament els serveis que ofereix Notific@. Aquests serveis són de moment els de impressió, ensobrat i entrega centralitzada de notificacions i comunicacions administratives en paper.

     

    15 December 2014

    Formalitzat el contracte centralitzat de serveis postals Desplegar acordeon

     

    El proper 1 de gener entra en vigor el contracte 07/14 de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació per a la prestació centralitzada de serveis postals. El contracte, adjudicat a Correus, simplifica la integració d'organismes en el sistema Notific@ al no ser necessari que disposin de contractes individuals amb el prestador del servei de repartiment.

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable