Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Interface de Interoperabilidade do Goberno Vasco

  • Nomee Abreviado:
    IDI
    Resumo:
    Posibilitar a integración dos datos e certificados obtidos por medio da interoperabilidade, da maneira máis sinxela posible.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE AUTÓNOMA DE PAÍS VASCO
    Departamento de Administración Pública e Xustiza
    Contacto:

    Arturo López Ruiz
    945019154
    alopez-san@ej-gv.es
     

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    Servizos Web

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    No ano 2005, o Goberno Vasco culminou a posta en marcha da Plataforma Tecnolóxica para a e-Administración, PLATEA.
    Dita plataforma prové ás distintas aplicacións do Goberno Vasco dos sistemas necesarios para a dixitalización dos procedementos administrativos de acordo á Lei 11/2007.

    Un dos servizos que proporciona a infraestrutura é o de Validación e Terceiros, que facilita a interoperabilidade, tanto interna, entre aplicacións do Goberno Vasco, como externa, con Deputacións Forais, Administración Xeral do Estado e Administracións Locais.

    Obxectivos

    • Posibilitar a integración dos datos e certificados obtidos por medio da interoperabilidade, da maneira máis sinxela posible.
    • Dispor dunha plataforma alternativa accesible e flexible que permita a integración na tramitación de expedientes.
    • Dotar ao persoal funcionario que tramita os expedientes dunha ferramenta fácil e accesible para acceder a estes datos e certificados obtidos polos procedementos de interoperabilidade.
    • Evitar aos cidadáns a achega de documentos que obren en poder das AAPP, en consecuencia cos requisitos da Lei 11/2007.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación 

    • As principais dificultades non foron tanto tecnolóxicas na implantación da solución de interoperabilidade como na coordinación con outros equipos de desenvolvemento tanto a nivel interno, no Goberno Vasco, como a nivel externo, coa AGE ou as Deputacións Forais.
    • O aspecto crave da implantación foi xestionar unha contorna de traballo orientado a servizos (SOA) onde foi importante definir minuciosamente todas as posibilidades de integración entre as aplicacións e a infraestrutura tecnolóxica para a e-administración do Goberno Vasco (Platea). Coa integración destes servizos nas aplicacións departamentais que usan Platea, é preciso prover ás mesmas de mecanismos tecnolóxicos avanzados que permitan xestionar as dependencias de servizos externos.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable