Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

O servizo de interconexión e intercambio de datos entre administracións da Comunidade de Madrid

  • Nomee Abreviado:
    ICDA
    Resumo:
    Garantir o cumprimento do art. 6 da Lei 11/2007 en que se desagregan os dereitos dos cidadáns asociados en materia de utilización de medios electrónicos coas Administracións, en particular, o dereito, ap. 2.b), “a non achegar datos e documentos que obren en poder das AAPP, que utilizarán medios electrónicos para solicitalos sempre que, en caso de datos persoais, téñase o consentimento do interesado, podendo emitirse e solicitarse por medios electrónicos.”
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    Nicolás López-Manzanares Beltrán
    Xefe de Área de Definición de Solucións Integradas / ICM
    nicolas.lopez-manzanares@madrid.org
    915800376

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Coa Lei 11/2007, establécese a obrigación de non requirir ao cidadán achegar documentación que xa entregase á Admon, axilizando así a relación entre cidadáns e AAPP.

    Como consecuencia deste concepto de “interoperabilidade”, comezouse a pensar na definición, desenvolvemento e implementación dunha aplicación capaz de interconectar diferentes unidades a efectos de reutilizar a información dispoñible. Así xorde o sistema ICDA que posibilita o intercambio de datos entre unidades e con outras AAPP e deste xeito optimiza o tempo investido na tramitación de cada procedemento ou servizo.

    Obxectivos

    • Garantir o cumprimento do art. 6 da Lei 11/2007 en que se desagregan os dereitos dos cidadáns asociados en materia de utilización de medios electrónicos coas Administracións, en particular, o dereito, ap. 2.b), “a non achegar datos e documentos que obren en poder das AAPP, que utilizarán medios electrónicos para solicitalos sempre que, en caso de datos persoais, téñase o consentimento do interesado, podendo emitirse e solicitarse por medios electrónicos.”
    • Favorecer a simplificación administrativa, a redución burocrática e evitar desprazamentos dos cidadáns para achegar documentos a trámites administrativos, ao non ser necesaria a achega de información que xa obre en poder da Administración.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Preferible usar plataformas de intermediación a conexión directa con órganos cesores de datos, unificando requisitos tecnolóxicos (seguridade, comunicacións) e organizativos (convenios, etc.).
    • Clave: compatible con arquitecturas de desenvolvemento e execución existentes (J2EE, servidores de apps, BBDD, etc..), desenvolvemento en código aberto e uso de WebServices e XML en peticións-respostas.
    • Inconvenientes: debe comunicarse con distintos provedores de información, implicando distintos requisitos de conexión en canto a tecnoloxías, protocolos, seguridade, comunicacións, etc.
    • As liñas de evolución inclúen incorporar novas consultas, habilitar a emisión de certificados de datos a cidadáns a partir das consultas dispoñibles, ofrecer consultas a outras AAPP e melloras técnicas : WS-Security, xestión centralizada de certificados, monitorización do uso.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable