Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
accesskey _ mod _ content
-

Oficina Virtual de Trámites (OVT) de la Plataforma Multicanal gencat Serveis i Trámits

  • Izen Laburra:
    GSIT
    Laburpena:
    Herritarren eta enpresen hainbat zerbitzu eskaintzen dizkie kanal anitzeko sarbidea izan behar du, administrazioarekiko harremanak
    Hartzaileak:
    Enpresa, herritarra
    Erakunde arduradunak:
    KATALUNIAKO GENERALITATEA
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako sare-zerbitzua
    Kontaktua:

    David Sancho Insa Segimendurako
    935676330
    dsanchoi@gencat.cat

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Egoera irtenbidea:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoa
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, web guneen gain, eta egoitza elektronikorako eta herritarrei arreta emateko, izapidetze elektronikoaren aldeko
    Área funtzionala:
    Gobernu eta sektore publikoa
    Lizentzia:
    Ez da aplikatzen
    Elkarreragingarritasun-maila:
    Teknikoa

    Deskribapena

    Hasierako egoera eta ekimenaren sorburua

    En el año 2006, la Generalitat de Catalunya (GC) determinó una estrategia de puesta en marcha de konponbide teknologikoak korporatiboak administrazio elektronikoan. De esta iniciativa nacieron una serie de proyectos que, si bien cumplen objetivos diferentes, son complementarios y se han ejecutado con un sentido estratégico de coherencia entre ellos: la Plataforma de Integración y Colaboración Administrativa – PIKA plataformak, herritarrekiko harremanetan ( GSIT ), izapidetze-Plataforma linea ( PICA-GSIT batera), artxibo elektronikoaren Plataforma ( SIGEDA ), etab.

    Helburuak

    • Eman a herritarren eta enpresen kanal anitzeko sarbidea eta berehalakoa zerbitzu-administrazioarekiko harremana.
    • Ikuspegi agregatua eta eguneratua ematea, estatuko elkarrekintza herritarren eta enpresen administrazioarekin duen bidea edozein izanik ere, sortu ziren.
    • Ematea herritarrak eta enpresak ohar-kanalak definitzeko gaitasuna aldaketak eta gertaera, euren buruzko daitezenaren berri emateko.
    • Herritarren eta enpresen eskaintzea datu pertsonalak kudeatzeko aukera administrazioak nahi dutela bermatzeko, jarri harremanetan haiekin.

    Zailtasun nagusiak eta ezartzeko funtsezko alderdiak

    • La lantresnak gaitzea teknikoak guztiak, bai barneko bai kanpoko prozesuetan.
    • La proiektuaren kudeaketa koordinatzea inplikatutako eragile eta hainbat oinarritutako irtenbide moduluak.
    • La prozesu horiek egiteko eta kalitate eta arreta ez izateko funtsezkoa izan zen martxan jarri traumatikoa.
    • Du heldutasun-maila de alguna de las soluciones tecnológicas utilizadas como la tecnología Adobe de formularios inteligentes.
    • La koordinazio bulegoak modularitatea handia izan da.
    Harpidetzak

    Arlo horretan, alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketa berriak, dokumentuak edo foroek duten konponbideak edo aktiboa semantikoa.

    Izartxoa (*) ikurra duten eremuak nahitaez bete behar dira. Markatu behar da harpidetza-copiones bat behintzat (Berriak, dokumentuak edo foroak), eta adieraz ezazu posta testu-eremuan egiten den alta edo harpidetzaren baja ematea.

    Sartu posta elektronikoa jaso nahi dituzun jakinarazpenak edo irtenbidea aktiboaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu datuak babesteko politika CTT PAe eta bere lege-oharra

    Idatzi emaila baja emateko.
Arduraduna

Lotura interesgarriak Lotutako konponbideak