Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Fakturazio elektronikoaren Kudeaketa aplikazioa Facturae.

  • Laburpena:
    Ministerio de Industria, energia eta turismoa kudeatzeko aplikazioa garatu du mahaigaineko Fakturazio Elektronikoaren formatuan Facturae faktura elektronikoak sortzea (2007// Agindua 2971 PRE) modu eroso eta errazean. software irekia Egin da, bereziki zuzendutako programa bat da, Ete, mikroete eta langile autonomoei, sortutako arazoei irtenbidea emango diren fakturak paperean bildu zuten.
    Norentzat:
    Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Industria, Turismo eta merkataritza ministerioa
    Nola erabili:
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    SGTIC ADSI@minetur.es _

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Energia
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    JAVA
    Sistema eragilea:
    Linux, MAC eta Windows

    Deskribapena

    El Ministerio de Industria, Energía y Turismo ha desarrollado la aplicación de escritorio Gestión de Facturación Electrónica que permite la generación de facturas electrónicas con formato Facturae (Orden PRE/2971/2007) de una manera cómoda y sencilla. Realizado con software abierto, se trata de un programa especialmente dirigido a PYMEs, microPYMEs y trabajadores autónomos, a los que permitirá dar solución a problemas derivados del almacenamiento de facturas en papel.

    Albisteak

    2010Eko Abendua 14

    3.3 Bertsioak Kudeatu Factura-e '' argitaratua Akordeoia hedatzea

    Web orrian dago jada Facturae (Leiho berri batean Irekitzen Du) la nueva versión de la aplicación de escritorio ‘Gestión de Facturación Electrónica 3.3’ que introduce los siguientes cambios y mejoras:

    •  Los importes de las líneas, a excepción del importe unitario, se redondearán a dos decimales.
    • El coste total de cada línea será igual al producto del número de unidades por el precio unitario redondeado de acuerdo con el método común de redondeo a dos decimales.
    • Los importes a nivel de factura, excepto los tipos impositivos o los porcentajes a aplicar no tendrán más de dos decimales.
    • Eskaerako lerroak zenbakitu dira xehetasunetan faktura.
    • Posibilidad de editar el Número de Factura cuando se encuentra en estado borrador.
    • Hautatu ahal izateko firmarlas hainbat faktura.

    Hiru eremu hauetan argitaratu da (Linux, Mac eta Windows) eta aurrekoen lizentzia berarekin, hau da, aplikazioaren iturburu-kodearen dago eskuragarri eta aldatzea.

     Asimismo, se ha actualizado en la página web el validador contable de facturas a la última versión proporcionada por la AEAT que también está adaptada a la Orden HAP/1650/2015.

     

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak