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Kontsumigarrien kudeaketa.

  • Adierazleak:
    • Eskabideak urteko irudian (langile bitartean), 1.600
    • Faktura urtea irudian. irudian, 50 urte
    • Albar.: 8 hileko faktura Batzuk, gutxi gorabehera urte irudian, 328
    • Aplikazioaren erabiltzaileak: Eskatzaileak: 60-80; biltegiaren Kudeatzaileei: 6

    Deskribapen Funtzionala

    Biltegia gestionatzeko aplikazioa (kontsumigarriak (justizia ministerioa, kudeatzen duen SISTEMA eta zerbitzuen kontratazioa, langileak lana errazteko (ikus irudian, mantentze-lanak eta hornitzaileei buruzko informazioa dagokionez, kontratu, artikuluak, izakinak, material eta pertsonalak (eskaera (hornitzaileen eskaerek alde egina.

    Gainera, sistema berriari esker datu-base BAKARRA osatuko dute, eta hortik lortzen da (langileei buruzko informazioa eskaini, eta dagokion unitateari dagokion lanpostua. Datu horiek Badaral ateratzen dira, bai eta harremanetarako informazioa ere.

    Sistemekin eragina

    Badaral:
    Langileak (lan hori aplikatzen duten datu guztiak (ministerioa, bista bat da (BBB (langileen Erregistro Nagusia).

    Proiektu eta aplikazio berriaren bitartez Badaral Unic@ (osatuko da; bertatik eskura daitezke pertsonen datuak eta egoera, informazioa bikoiztu gabe.

    Unic@:
    Bateratu horren aplikazioa da, langileak lan ministerioa (urteko datuak emateaz gain, haien harremanetarako informazioa; adibidez, telefonoa, faxa, posta elektronikoa... Eta kokapena, banaketa, eraikuntza, etab.

    Artikuluak: Biltegiko kopuru zehatza du artikuluak, halako bat ere, zehaztu dira, eta horiei dagokien informazioa kokapen fisikoa biltegian izakinak aldatutako gertaerak bidaltzen dira Izakinak nola bildu edo material eskaerak Betetzea, materialaren hornitzailea beti indarrean dauden kontratu baten bidez lotuta daude.

    Hornitzaileak: Hornitzaileak arduratzen dira artikuluak biltegian eman eskatu al. kontratu Horren bidez egiten da.

    Kontratuak: Kontratuek, beti bezik gabe erabiltzen dira guztira, hau da, fakturazioari dagokio.
    Adostutako prezioak ez dira aldatzen (kontratuaren indarraldian artikuluak.

    BALDINTZAK:

    1- Biltegia kudeatzea
    La gestión del almacén, incluye por un lado, el mantenimiento de los artículos contenidos en el mismo, y por otro, el control de las existencias. Los artículos se dividen en categorías y estas en tipos. Además, los artículos pueden tener una ubicación. En el caso que haya existencias en el almacén, esta es una información obligatoria. Por último, también se manejará la información asociada a las existencias de cada artículo, como son:

    • Izakinak (egun kopurua)
    • Gutxieneko kopurua
    • Gehienezko kopurua (aukerakoa)

    Hornitzaileak Kudeatzea RF-2:
    Este requisito hace referencia a la gestión de los proveedores, sus datos y sus contratos.

    En cuanto a los contratos, se gestionara la información y tipo de las facturas pagadas y todos sus albaranes.

    El sistema llevara una contabilidad del total facturado y el disponible para cada contrato

    Eskaerak Kudeatzea RF-3:
    La aplicación debe permitir la gestión completa de los pedidos a proveedores, desde la preparación del pedido hasta la recepción del mismo. Incluyendo pasos intermedios como envío del pedido al proveedor por correo electrónico y registro de albaranes.

    Además, se deben mantener siempre actualizadas las existencias en el almacén, y los consumos realizados sobre los contratos.

    Material RF-4: Eskaerak kudeatzea
    La aplicación debe permitir la gestión de las solicitudes de material por parte del personal del ministerio, desde la preparación de la solicitud hasta el envío del material desde el almacén. Incluyendo pasos intermedios como autorización de la solicitud por parte de un responsable de la unidad, revisión y aceptación de la solicitud por parte del almacén.

    Gainera, beti eguneratuta eduki behar dira biltegian izakinak eta kontsumoei buruzko kontratuak.

    RF-5: Txostenak eta inprimakiak
    Todas las búsquedas podrán ser exportadas en diferentes formatos para su impresión.

    Además, la aplicación proveerá un conjunto de informes que se deben detallar con los usuarios.

    RF-6: Datuen mantentze-lanak
    Aplikazioaren funtzionalitateak du bestea, kudeaketarako beharrezkoak diren datuak mantentzea da (eta beste hainbat gaien zerrenda ezartzeko.

    Mantentze horien kudeaketan zerikusia duten datuak dira kategoriak eta gai-motak.

    Deskribapen Teknikoa

    Los productos de base utilizados para la explotación en el Ministerio de Justicia son:

    • SGBD: ORACLE 11G
    • Aplikazio-zerbitzaria: JBOSS 4.2.3
    • Web Zerbitzaria (Apache 2.2
    • LDAP: Microsoft Active Directory (kautotzeko)

    La aplicación está preparada para ser desplegada en alta disponibilidad (cluster JBOSS) pero se estima que el despliegue en una única instancia es suficiente por horario de uso y número de usuarios concurrentes.

    Aplikazioan erabiltzen diren produktu batzuk:

    • Para la generación de informes y documentos se utiliza Jasper reports
    • Para la obtención de datos de algunas tablas maestras se utiliza una base de datos unificada del Ministerio de Justicia (UNIC@), aunque el uso de la misma es opcional en otros ministerios. También se usa Unic@ para la autorización de usuarios de acceso.
    • Se accede a Sorolla para obtener datos de información relativa al inventario y ubicación de los objetos en tiempo real

    Garatzeko erabiltzen da.

    • Osagai dituzte: Struts2
    • Osagaien kudeaketa: Spring
    • Iraupena: JPA (4) aurrera, JBoss bertsioa)
Arduraduna