Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content

Foro de Factura Electrónica

• Nomee Abreviado:
    forofacturae
    Resumo:
    NOTA: Este espazo de traballo foi migrado á nova contorna de Comunidades: https://administracionelectronica.gob.es/comunidades/forofacturae

Dado o amplo alcance da factura electrónica e con obxecto de axuntar a visión das Administracións Públicas e do sector empresarial, o Ministerio de Política Territorial e Función Pública crea o Foro de Factura Electrónica no que están representados tanto o Sector Público como o Sector Privado.

Neste foro exponse e se debate sobre a situación actual da factura electrónica, as opcións de mellora e avances a curto, medio e longo prazo para a completa integración da factura electrónica nos procesos de compra das Administracións Públicas.

Destinatarios:

Organizativo

Descrición

Subscricións

Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

PAe - Xestión de Subscricións

Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral