Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content

No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

Situació de partida i origen de la iniciativa

La Llei 56/2007 de Mesures d'Impuls de la Societat de la Informació estableix l'obligatorietat de l'ús de la factura electrònica en la contractació amb el sector públic estatal.

Fins a la realització del projecte, la JCCM venia rebent les factures de forma física (correu postal o entrega en mà) sense punt únic d'entrada per al registre de les mateixes.
    A més, les factures eren incorporades al sistema de gestió de forma manual, i emmagatzemades físicament en paper. No existia un procediment automàtic de recepció, registre ni de tractament.

Objectius

• Optimitzar el procés de recepció de documents-factura dels proveïdors de la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa (JCCM), millorant la seva relació comercial i la gestió interna dels documents en els sistemes, i possibilitant l'enviament de factures en format electrònic d'acord amb la legislació vigent.
    • Reduir els elevats costos de la gestió manual de la facturació, en benefici dels proveïdors i de la pròpia JCCM.
    • Conèixer amb exactitud, rapidesa i precisió les entrades i els registres de les factures en els sistemes de la JCCM.

Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

• S'ha presentat com a aspecte clau rebre fort i decidit respatller de la JCCM en l'adopció d'instruments normatius necessaris com l'Ordre de 01/09/2010, de la Vice-presidència i Conselleria d'Economia i Hisenda, i la Resolució de 22/11/2010, de la Intervenció General.
    • Serà element clau així mateix en la propera implantació de la contractació electrònica en l'Administració regional.
    • La resistència al canvi desapareix en percebre els usuaris interns les millores que el sistema proporciona de forma pràcticament immediata, i que els procediments habituals no es veuen alterats i la col·laboració de les àrees és plena.
    Subscripcions

En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

*

Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General

Enllaços d'interèsSolucionis Relacionades