Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Xestor de Expedientes Corporativo

  • Nomee Abreviado:
    Extr@
    Resumo:
    Mellorar a calidade do servizo ofrecido a cidadáns e empresas, telematizando os servizos, axilizando os seus trámites e tendo os medios necesarios para poder informarlle en todo momento do estado dos seus expedientes.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública , Empresa
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE FORAL DE NAVARRA
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    Alberto Ecay Pagoto
    848427942
    ecay.pagoto@navarra.es
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Descoñecida
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Na lexislatura 2003-2007 detectouse a necesidade de impulsar a provisión de solucións específicas e/ou corporativas á totalidade de Departamentos do Goberno de Navarra creando unha filosofía de Administración Común: moitos procedementos xestionábanse de forma diferente e con distintas ferramentas segundo unidade ou Departamento, faltaba visión corporativa. Establecéronse as bases para construír a Administración Común, comezando por un mapa de procesos, a complementar cun sistema corporativo de xestión automatizada de procedementos administrativos integrada con outras aplicacións corporativas.

    Obxectivos

    • Mellorar a calidade do servizo ofrecido a cidadáns e empresas, telematizando os servizos, axilizando os seus trámites e tendo os medios necesarios para poder informarlle en todo momento do estado dos seus expedientes.
    • Racionalizar os procedementos administrativos, categorizándolos nunha serie de familias, automatizando e informatizando posteriormente a xestión administrativa interna.
    • Dar soporte á futura tramitación administrativa telemática, facilitando o traballo de funcionarios e empregados da Administración navarra.
    • Posibilitar a implementación dun sistema de seguimento da xestión.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Dous puntos fundamentais foron a previa racionalización dos procesos e elaboración do mapa de procesos corporativos.
    • Algunhas dificultades viñeron derivadas da resistencia ao cambio das persoas implicadas, adoitadas traballar con sistemas moi personalizados
    • As liñas de evolución actuais pasan por estender os módulos das categorías xa implantados ás áreas que aínda quedan, así como levar a cabo melloras relacionadas coa usabilidade de ferramentas transversais, facilitar a evolución e xestión do mantemento da Plataforma e a implementación de novos módulos: xestión de persoais, seguridade, administración, etc.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas