Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Gestor d'Expedients Corporatiu

  • Nomene Abreujat:
    Extr@
    Resum:
    Millorar la qualitat del servici oferit a ciutadans i empreses, telematisant els servicis, agilitzant els seus tràmits i tenint els mitjans necessaris per a poder informar-li en tot moment de l'estat dels seus expedients.
    Destinataris:
    Ciutadà , Qualsevol Administració Pública , Empresa
    Organismes Responsables:
    COMUNITAT FORAL DE NAVARRESA
    Manera d'Ús:
    Producte instalable
    Contacte:

    Alberto Ecay Pagoto
    848427942
    ecay.pagoto@navarra.es
     

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    Desconeguda
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    En la legislatura 2003-2007 es va detectar la necessitat d'impulsar la provisió de solucions específiques i/o corporatives a la totalitat de Departaments del Govern de Navarra creant una filosofia d'Administració Comuna: molts procediments es gestionaven de forma diferent i amb diferents ferramentes segons unitat o Departament, faltava visió corporativa. Es van establir les bases per a construir l'Administració Comuna, començant per un mapa de processos, a complementar amb un sistema corporatiu de gestió automatitzada de procediments administratius integrada amb altres aplicacions corporatives.

    Objectius

    • Millorar la qualitat del servici oferit a ciutadans i empreses, telematisant els servicis, agilitzant els seus tràmits i tenint els mitjans necessaris per a poder informar-li en tot moment de l'estat dels seus expedients.
    • Racionalitzar els procediments administratius, categoritzant-los en una sèrie de famílies, automatitzant i informatitzant posteriorment la gestió administrativa interna.
    • Donar suport a la futura tramitació administrativa telemàtica, facilitant el treball de funcionaris i empleats de l'Administració navarresa.
    • Possibilitar la implementació d'un sistema de seguiment de la gestió.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • Dos punts fonamentals van ser la prèvia racionalització dels processos i elaboració del mapa de processos corporatius.
    • Algunes dificultats van vindre derivades de la resistència al canvi de les persones implicades, acostumades a treballar amb sistemes molt personalitzats
    • Les línies d'evolució actuals passen per estendre els mòduls de les categories ja implantats a les àrees que encara queden, així com dur a terme millores relacionades amb la usabilitat de ferramentes transversals, facilitar l'evolució i gestió del manteniment de la Plataforma i la implementació de nous mòduls: gestió de plantilles, seguretat, administració, etc.
    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades