O eVisor achega a firma electrónica aos usuarios finais permitindo xerar documentos legibles nos que se inclúa información de firma. Ofrécese como software listo para ser instalado polos organismos.
Permite a xeración dun informe de firma, ou opcionalmente a xeración de copias autenticas en papel de documentos electrónicos asinados, en formato PDF ou ODF. Os informes poden conter información asociada ao proceso de sinatura de diverso tipo como o contido asinado, información sobre o asinante, data de firma, etc.
A xeración destes informes realízase mediante a aplicación de persoais XSL personalizables rexistradas no sistema, de forma que cada organismos pode determinar como configurar a presentación do informe.
No pedimento de xeración de informe pásanse os seguintes parámetros:
- Identificadores da aplicación.
- Persoal XSL a utilizar.
- Firma que se quere visualizar ou a súa localización nun repositorio. Tamén se pode pasar a resposta da plataforma @asina despois de validar unha firma.
Opcionalmente pódese incluír:
- Documento orixinal (ou a súa localización nun repositorio) por se se desexa engadir ao xustificante.
- CSV.
- Indicación de que o informe sexa asinado polo eVisor, cun certificado de selo.
- Códigos de Barras ou QR.
Inclúe unha interface gráfica de administración:
- Aplicacións e Unidades Organizativas rexistradas no sistema, permitindo configurar diversos aspectos como os persoais asignados, certificados para a firma, etc.
- Persoais.
- Plataformas @asina coas que interaccionará o sistema, que pode ser a central de o ministerio ou unha federada propia.
- Xestión de Keystores pódese realizar a xestión dos certificados para a realización de operacións de firma e validación.