Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Contorna Telemática de Tramitación

  • Resumen:
    A Contorna Telemática de Tramitación permite a un cidadán presentar telematicamente solicitudes normalizadas utilizando firma electrónica e Rexistro Telemático.

    O cidadán, selecciona o ou os formularios asociados ao procedemento e, tras cumprimentalos, pode proceder á súa firma electrónica e presentación a través do rexistro telemático.

    Permítese a incorporación de documentos anexos á solicitude e a firma conxunta do a solicitude e documentos por parte de varios interesados cando o procedemento así o require.

    Destinatarios:
    Cidadán
    Organismos Responsables:
    GOBERNO DE ARAGÓN
    DEPARTAMENTO DE FACENDA E ADMINISTRACIÓN PÚBLICA
    DIRECCIÓN XERAL DA FUNCIÓN PÚBLICA E CALIDADE DOS SERVIZOS
    Contacto:

    Publícase toda a información e código dispoñible sobre o servizo con obxecto de non requirir a subscrición por parte dos interesados. Para consultas específicas: soportesae@aragon.es

    Tipo de Solución:
    Aplicación de Fontes Abertas
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Documentos Persoais , Educación, cultura e deportes , Enerxía , Economía e Finanzas , Medio Ambiente , Educación, cultura e deportes , Saúde , Poboación e Sociedade , Transporte , Rexións e Cidades
    Licencia:
    EUPL (European Public License)
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    A Contorna Telemática de Tramitación (ETT) actúa como servizo horizontal para a presentación de solicitudes normalizadas. O seu obxectivo é cubrir a funcionalidade asociada ao Nivel 3 de Administración Electrónica no que afecta á Presentación de Solicitudes para aqueles procedementos que non dispoñen ou requiren dun sistema de tramitación integrado co Servizo de Rexistro Telemático. Apoiado no Catalogo de Procedementos, naqueles formularios PDF adaptados á presentación, podendo incluírse validacións, permite o enchemento do formulario de solicitude e daqueles formularios anexos así como a incorporación de documentos adicionais por parte do cidadán. Inclúe a funcionalidade necesaria para dar cobertura a aqueles procedementos que requiren a firma conxunta por varios cidadáns. O servizo extrae a información cumprimentada no formulario polo cidadán, almacenándoa para Para aqueles procedementos de pequeno volume de solicitudes permite a extracción en forma de folla de cálculo da información das solicitudes. Aqueles procedementos que dispoñen dun xestor de expedientes poden integrarse de forma automatizada

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas