Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
accesskey _ mod _ content
-

Izapidetze-ingurune Telematikoa

  • Laburpena:
    Izapidetze Telematikoaren Inguruan herritar bati aukera ematen du eskaerak telematikoki aurkeztu ez normalizatuak sinadura elektronikoa eta Erregistro Telematikoa erabiliz.

    El ciudadano, selecciona el o los formularios asociados al procedimiento y, tras cumplimentarlos, puede proceder a su firma electrónica y presentación a través del registro telemático.

    Sar daitezke agiri eskaera eta baterako sinadura emateko del eskaera eta dokumentu-aldetik interesa duten zenbait hala eskatzen baldin eta prozedura.

    Hartzaileak:
    Herritarrak
    Erakunde arduradunak:
    ARAGÓN GOBERNU
    OGASUN ETA ADMINISTRACIÓN PÚBLICA
    DIRECCIÓN OROKORRA FUNCIÓN PÚBLICA ETA ZERBITZUEN KALITATEA
    Kontaktua:

    Informazio guztia argitaratzen da eta inguruan dagoen kodea ez harpidetza eskatzea zerbitzua interesdunek kontsulta espezifikoak: soportesae@aragon.es.

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Egoera irtenbidea:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoa
    Área funtzionala:
    Gobernu eta sektore publikoa, Dokumentu Pertsonalak, hezkuntza, kultura eta kirol, energia, ekonomia eta finantzak, ingurumena, hezkuntza, kultura eta kirola, osasuna, biztanleria eta gizartea, garraioa, eskualdeen eta hirien
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasun-maila:
    Teknikoa

    Deskribapena

    El Entorno Telemático de Tramitación (ETT) actúa como servicio horizontal para la presentación de solicitudes normalizadas. Su objetivo es cubrir la funcionalidad asociada al Nivel 3 de Administración Electrónica en lo que afecta a la Presentación de Solicitudes para aquellos procedimientos que no disponen o requieren de un sistema de tramitación integrado con el Servicio de Registro Telemático. Apoyado en el Catalogo de Procedimientos, en aquellos formularios PDF adaptados a la presentación, pudiendo incluirse validaciones, permite la cumplimentación del formulario de solicitud y de aquellos formularios anexos así como la incorporación de documentos adicionales por parte del ciudadano. Incluye la funcionalidad necesaria para dar cobertura a aquellos procedimientos que requieren la firma conjunta por varios ciudadanos. El servicio extrae la información cumplimentada en el formulario por el ciudadano, almacenándola para Para aquellos procedimientos de pequeño volumen de solicitudes permite la extracción en forma de hoja de cálculo de la información de las solicitudes. Aquellos procedimientos que disponen de un gestor de expedientes pueden integrarse de forma automatizada

    Harpidetzak

    Arlo horretan, alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketa berriak, dokumentuak edo foroek duten konponbideak edo aktiboa semantikoa.

    Izartxoa (*) ikurra duten eremuak nahitaez bete behar dira. Markatu behar da harpidetza-copiones bat behintzat (Berriak, dokumentuak edo foroak), eta adieraz ezazu posta testu-eremuan egiten den alta edo harpidetzaren baja ematea.

    Sartu posta elektronikoa jaso nahi dituzun jakinarazpenak edo irtenbidea aktiboaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu datuak babesteko politika CTT PAe eta bere lege-oharra

    Idatzi emaila baja emateko.
Arduraduna

Lotura interesgarriak Lotutako konponbideak