Finalidade:
O obxectivo desta Guía é dobre, por unha banda, propor unha serie de recomendacións para que as sedes electrónicas sexan o máis homoxéneas posible en canto a funcionamento facilitando así a utilización das distintas sedes aos cidadáns, e por outra banda, facilitar o labor desde o punto de vista técnico e normativo dos responsables da implantación das Sedes Electrónicas.
A guía está elaborada para a Administración Xeral do Estado e os organismos públicos vinculados ou dependentes desta, no entanto, publícase no Centro de Transferencia Tecnolóxica porque pode ser de utilidade a outras administracións públicas: Comunidades Autónomas ou Concellos.
Descrición:
A Guía céntrase en todo o referente a Sedes (Títulos II e III) do RD 1671/2009
Así na Guía trátanse os seguintes apartados:
- Sedes Electrónicas
- Identificación e autenticación dos cidadáns
- Identificación e autenticación de Sedes e das súas comunicacións
- Verificación de certificados e condicións de interoperabilidade
Cada apartado divídese en dous partes. A primeira preséntase a modo de "Preguntas máis Frecuentes" coa súa resposta incluíndo as citas literais aos artigos do RD 1671/2009 ou da Lei. A segunda preséntase a modo de resúmen, como un esquema de pasos a seguir para cumprir con cada punto.
Ao final da Guía atópanse unha serie de Anexos. O tres primeiros recollen a normativa a desenvolver por todos os Departamentos (Anexo 1), polos Ministerios de Presidencia e de Industria, Turismo e Comercio conxuntamente (Anexo 2) e polo Ministerio de Presidencia na súa calidade de Ministerio horizontal que preside o Consello Superior de Administración Electrónica (Anexo 3). O Anexo 4 recolle os Requisitos Funcionais desde o punto de vista técnico. O Anexo 5 é un modelo de Orde Ministerial para a creación dunha sede electrónica departamental. O Anexo 6 é unha guía para a instalación da certificado raíz que se podería publicar nas sedes para informar os cidadáns.