Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Estudo de Redución de Cargas Administrativas e Custo de Oportunidade na Comunidade de Madrid

  • Nomee Abreviado:
    ERCAyCO
    Resumo:
    Identificación das obrigacións de información que tiñan que cumprir as empresas, tras a análise da normativa vixente.
    Destinatarios:
    Empresa
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE DE MADRID
    Vicepresidencia, Consellería de Deportes, Transparencia e Portavocía do Goberno
    Contacto:

    Mariano Fernández Pérez
    DX Calidade de Servizos e Atención ao Cidadán
    mariano.fernandez.perez@madrid.org
    917209204

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Normalización e regulación
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Legal

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Por unha banda, a DX de Calidade dos Servizos e Atención ao Cidadán, competente en simplificación administrativa, tiña interese en levar a cabo un estudo piloto de redución de cargas administrativas.

    Doutra banda, a modificación ou o proxecto de modificación de dúas dos procedementos relacionados con empresas da DX de Industria, Enerxía e Minas, uns volumes de tramitación anuais significativos e moi boa disposición desta DX fixeron que se iniciasen os traballos do estudo.

    Obxectivos

    • Identificación das obrigacións de información que tiñan que cumprir as empresas, tras a análise da normativa vixente.
    • Cuantificación das cargas administrativas (CA) derivadas destas obrigacións de información.
    • Identificación e implantación de medidas que permitisen reducir ou eliminar as cargas administrativas.
    • Medición do impacto sobre a redución das cargas administrativas e sobre o custo de oportunidade (CO) que as modificacións da normativa vixente a nivel autonómico poderían supor.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Tal como despréndese dos cálculos efectuados, non cabe dúbida respecto de que unha diminución dos prazos de tramitación dos procedementos administrativos é sumamente interesante para as empresas, xa que determina un acortamiento do momento en que estas poden sacar ao mercado os seus produtos, e aumenta as expectativas de negocio.
    • Desde o punto de vista das AAPP, é interesante facer un esforzo na diminución dos prazos de tramitación dos procedementos administrativos, ademais da simplificación administrativa dos procedementos.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable