Situación de partida e orixe da iniciativa
Por unha banda, a DX de Calidade dos Servizos e Atención ao Cidadán, competente en simplificación administrativa, tiña interese en levar a cabo un estudo piloto de redución de cargas administrativas.
Doutra banda, a modificación ou o proxecto de modificación de dúas dos procedementos relacionados con empresas da DX de Industria, Enerxía e Minas, uns volumes de tramitación anuais significativos e moi boa disposición desta DX fixeron que se iniciasen os traballos do estudo.
Obxectivos
- Identificación das obrigas de información que tiñan que cumprir as empresas, tras a análise da normativa vixente.
- Cuantificación das cargas administrativas (CA) derivadas destas obrigas de información.
- Identificación e implantación de medidas que permitisen reducir ou eliminar as cargas administrativas.
- Medición do impacto sobre a redución das cargas administrativas e sobre o custo de oportunidade (CO) que as modificacións da normativa vixente a nivel autonómico poderían supor.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- Tal como despréndese dos cálculos efectuados, non cabe dúbida respecto de que unha diminución dos prazos de tramitación dos procedementos administrativos é sumamente interesante para as empresas, xa que determina un acortamiento do momento en que estas poden sacar ao mercado os seus produtos, e aumenta as expectativas de negocio.
- Desde o punto de vista das AAPP, é interesante facer un esforzo na diminución dos prazos de tramitación dos procedementos administrativos, ademais da simplificación administrativa dos procedementos.