Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Notificacións Electrónicas

  • Nomee Abreviado:
    eNotum
    Resumo:
    Cumprir coa Lei 11/2007, permitindo aos cidadáns e empresas exercer o seu dereito a escoller como queren comunicarse coa súa Administración.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    GENERALITAT DE CATALUNYA
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    Ignasi Albors Rei
    Xefe do gabinete (Consorci AOC)
    Tel: 932724000
    ialbors@aoc.cat

    Tipo de Solución:
    Aplicación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Soporte á tramitación electrónica , Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Previo á canle telemática, as notificacións só podían practicarse en papel. Esta práctica leva un gasto importante de recursos, tempo e seguridade.

    Por isto, o Consorci AOC crea o servizo eNotum para proporcionar unha solución con garantías legais á notificación electrónica. Este proxecto forma parte do proceso permanente de adaptación á Administración Electrónica cun dobre obxectivo: gañar eficacia e eficiencia na produción e prestación de servizos, e compartir recursos e solucións tecnolóxicas que contribúan a reducir gastos.


    Obxectivos

    • Cumprir coa Lei 11/2007, permitindo aos cidadáns e empresas exercer o seu dereito a escoller como queren comunicarse coa súa Administración.
    • Inmediatez na notificación e a súa aceptación ou o rexeitamento: redución dos tempos de resolución dos procedementos administrativos.
    • Aforro de tempo e custos no envío da notificación. O servizo de notificacións electrónicas é un servizo que se ofrece de forma gratuíta a todas as Administracións catalás.
    • Coñecemento do estado da notificación diariamente e de forma automática.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • A principal dificultade foi a seguridade dos accesos á información das notificacións por parte dos cidadáns, así como a xeración de evidencias para a demostración fidedigna dos actos do cidadán (acuses de recibo).
    • Un aspecto crave foi utilizar a tecnoloxía SIRI de acceso único e autorizado aos servizos de colaboración interadministrativa para asegurar a funcionalidade da aplicación e evitar accesos non permitidos ao motor de notificacións.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas