Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Notificacions Electròniques

  • Nomene Abreujat:
    eNotum
    Resumixen:
    Complir amb la Llei 11/2007, permetent als ciutadans i empreses exercir el seu dret a triar com volen comunicar-se amb la seua Administració.
    Destinataris:
    Ciutadà , Empresa
    Organismes Responsables:
    GENERALITAT DE CATALUNYA
    Manera d'Ús:
    Producte instalable
    Contacte:

    Ignasi Albors Rei
    Cap del gabinet (Consorci AOC)
    tel.: 932724000
    ialbors@aoc.cat

    Tipus de Solució:
    Aplicació
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Suport a la tramitació electrònica , Tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    Previ al canal telemàtic, les notificacions només podien practicar-se en paper. Esta pràctica comporta un gasto important de recursos, temps i seguretat.

    Per açò, el Consorci AOC crea el servici eNotum per a proporcionar una solució amb garanties legals a la notificació electrònica. Este projecte forma part del procés permanent d'adaptació a l'Administració Electrònica amb un doble objectiu: guanyar eficàcia i eficiència en la producció i prestació de servicis, i compartir recursos i solucions tecnològiques que contribuïsquen a reduir gastos.


    Objectius

    • Complir amb la Llei 11/2007, permetent als ciutadans i empreses exercir el seu dret a triar com volen comunicar-se amb la seua Administració.
    • Immediatesa en la notificació i la seua acceptació o el rebuig: reducció dels temps de resolució dels procediments administratius.
    • Estalvi de temps i costos en l'enviament de la notificació. El servici de notificacions electròniques és un servici que s'oferix de forma gratuïta a totes les Administracions catalanes.
    • Coneixement de l'estat de la notificació diàriament i de forma automàtica.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • La principal dificultat ha sigut la seguretat dels accessos a la informació de les notificacions per part dels ciutadans, així com la generació d'evidències per a la demostració fefaent dels actes del ciutadà (justificants de recepció).
    • Un aspecte clau ha sigut utilitzar la tecnologia SIRI d'accés únic i autoritzat als servicis de col·laboració interadministrativa per a assegurar la funcionalitat de l'aplicació i evitar accessos no permesos al motor de notificacions.
    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades