Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Portal do Empregado da Cidade Autónoma de Ceuta

  • Nomee Abreviado:
    EmpleadoCeuta
    Resumo:
    Xerar solicitudes de permisos e licenzas por parte do empregado público a través do Portal do Empregado, así como o acceso e consulta de licenzas, permisos, histórico de nóminas, calendario laboral.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    Miguel Barbancho Téllez
    956528002 / vguerrero@ceuta.es

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Xestión de recursos humanos
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Previamente á implantación do Portal do Empregado, o acceso á información tratada debía canalizarse en soporte físico, xerando unha trasfega importante de solicitudes e comunicacións en formato papel.

    Doutra banda, a axilidade, rapidez e control da tramitación do proceso de solicitude de permisos era moi inferior ao conseguido tras a inclusión deste sistema nos procesos de xestión de recursos humanos da cidade.

    Obxectivos

    Xerar solicitudes de permisos e licenzas por parte do empregado público a través do Portal do Empregado, así como o acceso e consulta da seguinte información:

    • Licenzas e permisos solicitados validados polo Negociado ao que pertence o empregado.
    • Estado do cómputo actual de días dispoñibles para a solicitude do empregado.
    • Histórico de nóminas asociadas ao empregado autenticado.
    • Directorio telefónico dos empregados.
    • Calendario laboral.
    • Plan de Formación do empregado público.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Entre as principais dificultades para o desenvolvemento do proxecto, atópase o problema que provoca a xestión do cambio motivada polo novo sistema de recepción e tramitación de solicitudes.
    • En canto aos aspectos crave na implantación do portal, cabe mencionar a complexa integración que foi necesaria levar a cabo para conseguir a correcta tramitación no Negociado de Recursos Humanos de todas as solicitudes xeradas polos empregados no seu portal e a posterior validación polos responsables do negociado ao que pertence cada empregado solicitante.

     

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas