Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Portal de l'Empleat de la Ciutat Autònoma de Ceuta

  • Nomeni Abreujat:
    EmpleadoCeuta
    Resum:
    Generar sol·licituds de permisos i llicències per part de l'empleat públic a través del Portal de l'Empleat, així com l'accés i consulta de llicències, permisos, històric de nòmines, calendari laboral.
    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    Contacte:

    Miguel Barbancho Téllez
    956528002 / vguerrero@ceuta.es

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Gestió de recursos humans
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    Prèviament a la implantació del Portal de l'Empleat, l'accés a la informació tractada havia de canalitzar-se en suport físic, generant un tràfec important de sol·licituds i comunicacions en format paper.

    D'altra banda, l'agilitat, rapidesa i control de la tramitació del procés de sol·licitud de permisos era molt inferior a l'aconseguit després de la inclusió d'aquest sistema en els processos de gestió de recursos humans de la ciutat.

    Objectius

    Generar sol·licituds de permisos i llicències per part de l'empleat públic a través del Portal de l'Empleat, així com l'accés i consulta de la següent informació:

    • Llicències i permisos sol·licitats validats pel Negociat al que pertany l'empleat.
    • Estat del còmput actual de dies disponibles per a la sol·licitud de l'empleat.
    • Històric de nòmines associades a l'empleat autenticat.
    • Directori telefònic dels empleats.
    • Calendari laboral.
    • Pla de Formació de l'empleat públic.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • Entre les principals dificultats per al desenvolupament del projecte, es troba el problema que provoca la gestió del canvi motivada pel nou sistema de recepció i tramitació de sol·licituds.
    • Quant als aspectes clau en la implantació del portal, cal esmentar la complexa integració que va ser necessària dur a terme per aconseguir la correcta tramitació en el Negociat de Recursos Humans de totes les sol·licituds generades pels empleats al seu portal i la posterior validació pels responsables del negociat al que pertany cada empleat sol·licitant.

     

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interèsSolucionis Relacionades