Nome Completo da Iniciativa:
Plan de Modernización do Concello de Llanes (Fase I)
Finalidade:
Obxectivo:
Os seus obxectivos son: a creación dun Servizo de Información e Atención ao Cidadán que redireccione a política municipal, póndoa ao servizo do cidadán, a catalogación, deseño e documentación dos expedientes municipais e a introdución na APO e a avaliación do desempeño.
O obxectivo final do Plan de Modernización que iniciado con esta primeira Fase, é conseguir un Concello 24x7x365 que implique, non só a posta a disposición dos cidadáns de información de calidade, senón a tramitación telemática real de procedementos administrativos.
Trátase de que unha gran parte importante das tramitacións municipais sexan accesibles telematicamente aos cidadáns, e particularmente aos sectores desfavorecidos ou con dificultades para iso (accesibilidade) e ás Pemes, como elemento esencial das políticas comunitarias.
Descrición:
O proxecto apóiase na creación dun Servizo de Información e Atención ao cidadán que actúe como motor do cambio na administración municipal.
Aborda a planificación e creación do SIAC, a catalogación e deseño de expedientes e documentación, a implementación dun sistema de xestión do coñecemento que posibilite o seguimento e control das políticas municipais, a implantación unha ferramenta de xestión corporativa que controle todo o ciclo de vida dos actos administrativos: rexistro, dixitalización de documentos, xestión documental, xestión de expedientes, xestión de órganos de goberno e resolucións, xestión do patrimonio, arquivo administrativo e histórico, alarmas, explotación estatística, etc., a automatización da xestión de persoal ...
Requisitos:
Resultados:
- O deseño, implantación e posta en funcionamento do Servizo Integral de Atención ao Cidadán (SIAC) como estrutura central do Concello que actuei como aliado do cidadán para reorientar toda a actividade municipal ao servizo deste.
- Plan Director de Procedementos do SIAC:
- Un inventario e catálogo de procedementos corporativos coas fichas informativas descritivas de cada un deles.
- Obtención do proceso de tramitación actual de cada procedemento e, previo estudo, reingeniería e racionalización, proceso mellorado para a súa simplificación administrativa. Os procesos mellorados, unha vez aprobados, implantaranse na ferramenta de xestión corporativa.
- Definición dun manual de imaxe corporativa e adaptación dos persoais de xeración de documentación ás directrices establecidas.
- Reunificación e simplificación dos persoais utilizados para a produción documental corporativa e elaboración dun catálogo de persoais.
- Plan de implantación de xestión a través de CMI.
- Software de xestión de expedientes e xestión de persoal.
- Hardware necesario para a posta en marcha do xestor de expedientes.
- Documento de criterios obxectivos para a asignación de retribucións por produtividade.
Vantaxes:
Trátase de incidir decisivamente na administración municipal co fin de conseguir unha administración na que os cidadáns poidan exercitar os dereitos recolleitos no proxecto de lei para o acceso electrónico dos cidadáns ás administracións públicas. Para iso, o plan que se presenta, se focaliza no Servizo de Información e Atención Integral ao Cidadán (SIAIC) co fin de que o mesmo ofreza:
- A máxima accesibilidade.
- A máxima interoperabilidade.
- A máxima simplicidade.
- Valor engadido.
- Seguridade