Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Plan de Modernización do Concello de Llanes (Fase I)

  • Nomee Abreviado:
    llanes.es
    Resumen:
    O proxecto aborda a planificación e creación do SIAC.
    Destinatarios:
    Cidadán
    Organismos Responsables:
    Asturias
    Concello de Llanes
    Organismos Participantes:
    Asturias
    Concello de Llanes
    Contacto:

    Noemí Santiago González
    noemisg@ayuntamientodellanes.com
    985400102 – Fax: 985401755

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Local
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Político

    Descrición

    Nome Completo da Iniciativa:

    Plan de Modernización do Concello de Llanes (Fase I)

    Finalidade:

    Obxectivo:

    Os seus obxectivos son: a creación dun Servizo de Información e Atención ao Cidadán que redireccione a política municipal, póndoa ao servizo do cidadán, a catalogación, deseño e documentación dos expedientes municipais e a introdución na APO e a avaliación do desempeño.

    O obxectivo final do Plan de Modernización que iniciado con esta primeira Fase, é conseguir un Concello 24x7x365 que implique, non só a posta a disposición dos cidadáns de información de calidade, senón a tramitación telemática real de procedementos administrativos.

    Trátase de que unha gran parte importante das tramitacións municipais sexan accesibles telematicamente aos cidadáns, e particularmente aos sectores desfavorecidos ou con dificultades para iso (accesibilidade) e ás Pemes, como elemento esencial das políticas comunitarias.

    Descrición:

    O proxecto apóiase na creación dun Servizo de Información e Atención ao cidadán que actúe como motor do cambio na administración municipal.

    Aborda a planificación e creación do SIAC, a catalogación e deseño de expedientes e documentación, a implementación dun sistema de xestión do coñecemento que posibilite o seguimento e control das políticas municipais, a implantación unha ferramenta de xestión corporativa que controle todo o ciclo de vida dos actos administrativos: rexistro, dixitalización de documentos, xestión documental, xestión de expedientes, xestión de órganos de goberno e resolucións, xestión do patrimonio, arquivo administrativo e histórico, alarmas, explotación estatística, etc., a automatización da xestión de persoal ...

    Requisitos:

    Resultados:

    • O deseño, implantación e posta en funcionamento do Servizo Integral de Atención ao Cidadán (SIAC) como estrutura central do Concello que actuei como aliado do cidadán para reorientar toda a actividade municipal ao servizo deste.
    • Plan Director de Procedementos do SIAC:
    • Un inventario e catálogo de procedementos corporativos coas fichas informativas descritivas de cada un deles.
    • Obtención do proceso de tramitación actual de cada procedemento e, previo estudo, reingeniería e racionalización, proceso mellorado para a súa simplificación administrativa. Os procesos mellorados, unha vez aprobados, implantaranse na ferramenta de xestión corporativa.
    • Definición dun manual de imaxe corporativa e adaptación dos persoais de xeración de documentación ás directrices establecidas.
    • Reunificación e simplificación dos persoais utilizados para a produción documental corporativa e elaboración dun catálogo de persoais.
    • Plan de implantación de xestión a través de CMI.
    • Software de xestión de expedientes e xestión de persoal.
    • Hardware necesario para a posta en marcha do xestor de expedientes.
    • Documento de criterios obxectivos para a asignación de retribucións por produtividade.

    Vantaxes:

    Trátase de incidir decisivamente na administración municipal co fin de conseguir unha administración na que os cidadáns poidan exercitar os dereitos recolleitos no proxecto de lei para o acceso electrónico dos cidadáns ás administracións públicas. Para iso, o plan que se presenta, se focaliza no Servizo de Información e Atención Integral ao Cidadán (SIAIC) co fin de que o mesmo ofreza:

    • A máxima accesibilidade.
    • A máxima interoperabilidade.
    • A máxima simplicidade.
    • Valor engadido.
    • Seguridade
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral