Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Pla de Modernització de l'Ajuntament de Llanes (Fase I)

  • Nomeni Abreujat:
    llanes.es
    Resum:
    El projecte aborda la planificació i creació del SIAC.
    Destinataris:
    Ciutadà
    Organismes Responsables:
    Astúries
    Ajuntament de Llanes
    Organismes Participants:
    Astúries
    Ajuntament de Llanes
    Contacte:

    Noemí Santiago González
    noemisg@ayuntamientodellanes.com
    985400102 – Fax: 985401755

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Local
    Àrea tècnica:
    Gestió de serveis i sistemes
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Polític

    Descripció

    Nom Complet de la Iniciativa:

    Pla de Modernització de l'Ajuntament de Llanes (Fase I)

    Finalitat:

    Objectiu:

    Els seus objectius són: la creació d'un Servei d'Informació i Atenció al Ciutadà que redireccioni la política municipal, posant-la al servei del ciutadà, la catalogació, disseny i documentació dels expedients municipals i la introducció en l'APO i l'avaluació de l'acompliment.

    L'objectiu final del Pla de Modernització que iniciat amb aquesta primera Fase, és aconseguir un Ajuntament 24x7x365 que impliqui, no només la posada a la disposició dels ciutadans d'informació de qualitat, sinó la tramitació telemàtica real de procediments administratius.

    Es tracta que una gran part important de les tramitacions municipals siguin accessibles telemàticament als ciutadans, i particularment als sectors desfavorits o amb dificultats per a això (accessibilitat) i a les Pimes, com a element essencial de les polítiques comunitàries.

    Descripció:

    El projecte es recolza en la creació d'un Servei d'Informació i Atenció al ciutadà que actuï com a motor del canvi en l'administració municipal.

    Aborda la planificació i creació del SIAC, la catalogació i disseny d'expedients i documentació, la implementació d'un sistema de gestió del coneixement que possibiliti el seguiment i control de les polítiques municipals, la implantació una eina de gestió corporativa que controli tot el cicle de vida dels actes administratius: registre, digitalització de documents, gestió documental, gestió d'expedients, gestió d'òrgans de govern i resolucions, gestió del patrimoni, arxiu administratiu i històric, alarmes, explotació estadística, etc, l'automatització de la gestió de personal ...

    Requisits:

    Resultats:

    • El disseny, implantació i posada en funcionament del Servei Integral d'Atenció al Ciutadà (SIAC) com a estructura central de l'Ajuntament que vaig actuar com a aliat del ciutadà per reorientar tota l'activitat municipal al servei d'aquest.
    • Pla Director de Procediments del SIAC:
    • Un inventari i catàleg de procediments corporatius amb les fitxes informatives descriptives de cadascun d'ells.
    • Obtenció del procés de tramitació actual de cada procediment i, previ estudi, reenginyeria i racionalització, procés millorat per a la seva simplificació administrativa. Els processos millorats, una vegada aprovats, s'implantaran en l'eina de gestió corporativa.
    • Definició d'un manual d'imatge corporativa i adaptació de les plantilles de generació de documentació a les directrius establertes.
    • Reunificació i simplificació de les plantilles utilitzades per a la producció documental corporativa i elaboració d'un catàleg de plantilles.
    • Pla d'implantació de gestió a través de CMI.
    • Programari de gestió d'expedients i gestió de personal.
    • Maquinari necessari per a l'engegada del gestor d'expedients.
    • Document de criteris objectius per a l'assignació de retribucions per productivitat.

    Avantatges:

    Es tracta d'incidir decisivament en l'administració municipal amb la finalitat d'aconseguir una administració en la qual els ciutadans puguin exercitar els drets recollits en el projecte de llei per a l'accés electrònic dels ciutadans a les administracions públiques. Per a això, el pla que es presenta, es focalitza en el Servei d'Informació i Atenció Integral al Ciutadà (SIAIC) amb la finalitat de que el mateix ofereixi:

    • La màxima accessibilitat.
    • La màxima interoperabilitat.
    • La màxima simplicitat.
    • Valor afegit.
    • Seguretat
    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General