Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Sistema d'arxiu electrònic per a la digitalització d'expedients de personal

  • Nomeni Abreujat:
    earchperso
    Resum:
    Dissenyar i implantar el sistema d'Arxiu Electrònic corporatiu del Govern de Cantàbria i la implantació sobre el mateix d'un sistema per a la gestió d'expedients electrònics del Registre de Personal depenent de la Direcció general de Funció Pública.
    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    Contacte:

    Miguel Ángel Gutiérrez Lecue
    gutierrez_ma@gobcantabria.es

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Gestió de recursos humans
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic , Documents Personals
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    L'origen de la iniciativa va ser doble:

    • d'una banda, la necessitat del Govern de Cantàbria de disposar d'un sistema de gestió documental corporatiu per poder avançar, en l'àmbit de l'administració electrònica, cap a l'expedient electrònic;
    • i d'altra banda, la petició realitzada per la DG de Funció Pública per poder digitalitzar tots els expedients de personal que s'emmagatzemaven en un arxiu en paper.

    Objectius 

    Dissenyar i implantar el sistema d'Arxiu Electrònic corporatiu del Govern de Cantàbria i la implantació sobre el mateix d'un sistema per a la gestió d'expedients electrònics del Registre de Personal depenent de la Direcció general de Funció Pública.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació 

    • Construcció del sistema de gestió de l'arxiu de registre de personal.
    • Creació del sistema d'arxiu electrònic per interaccionar amb la infraestructura.
    • Incorporació en la infraestructura tecnològica existent.
    • Desenvolupament de l'aplicació de recursos humans.
    • Integració amb el sistema per a la consulta i visualització de l'expedient electrònic de personal.
    • Integració amb el sistema per a la gestió del registre de personal en format electrònic.
    • Integració per a l'accés per la intranet dels empleats públics als seus expedients digitals.
    • Integració amb la resta de mòduls de la infraestructura.
    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable