Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Modernización Administrativa do Concello de Alfafar II

  • Nomee Abreviado:
    eAlfafarII
    Resumo:
    O obxectivo do proxecto é ofrecer novos servizos a cidadáns e empresas colaboradoras do Concello: integración de servizos MINHAP, fraccionamento tributario, envío SMS e integración do portal de provedores co backoffice.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    València/Valencia
    Concello de Alfafar
    Contacto:

    Marcos López Oliveirais, Director de Modernización do Concello de Alfafar.
    marcoslopez@alfafar.com
    Teléfono: 96.318.21.26 ext 1905.

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Local
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Descoñecida
    Nivel Interoperabilidade:
    Político

    Descrición

    Obxectivo:

    O obxectivo do proxecto e-AlfafarII é ofrecer novos servizos a cidadáns e empresas colaboradoras do Concello: integración de servizos MINHAP, fraccionamento tributario, envío SMS e integración do portal de provedores co backoffice.

    Descrición:

    O obxectivo principal do proxecto de eAlfafar II continúa cos mesmos principios que eAlfafar I: modernizar a administración do Concello coa intención de ofrecer novas características aos cidadáns, que lles permitan realizar trámites desde casa, mellorando así a calidade de vida destes.
    Facendo uso das novas tecnoloxías da sociedade da información, reducimos o tempo de resposta do Concello cara aos cidadáns mellorando así a calidade da atención ofrecida (24 horas ao día 7 días á semana).
    Mellórase a comunicación ao cidadán mediante un servizo de SMS, consistente na notificación daqueles actos administrativos que resultan interesantes para o cidadán xa que lle permite o coñecemento das actuacións da administración pública respecto dos seus intereses.
    Establécese unha estratexia importante referente á facilidade de realizar os trámites administrativos comúns, xa que se vai a evitar a presentación da fotocopia do DNI.
    Pensouse nas empresas que colaboran e traballan para o Concello. Para iso construíuse un Portal de Provedores Web no que as empresas poderán visualizar concursos públicos, presentar licitacións ao concurso, así como presentar facturas.
    Finalmente mediante o módulo de Fraccionamento Tributario, ofrécese a todo aquel terceiro, sexa cidadán ou empresa, que teña que realizar algún pago, a posibilidade de reunificar e fraccionar en prazos devanditos ingresos.

    Requisitos:

    SISNOT 1.2 (Aplicación J2EE para Windows)

    • PC con 1 GB de RAM e un procesador Pentium III a 700MHz ou superior
    • SO: Windows (Windows 2000/2003 Server)
    • BD: PostgreSQL 8.0.3, Oracle ou SQL Server.
    • Apache 2.0 ou IIS (calquera dos dous con soporte SSL).
    • JBOSS Application Server 4.0.2
    • J2SDK 1.4.1 ou 1.4.2.
    • Servidor de correo

    SCCD: (Aplicación J2EE multiplataforma)

    • SO: Windows ou Linux
    • BD: PostgreSQL 8.0.3
    • Apache 2.0
    • Servidor de Aplicacións Tomcat 5.5
    • J2SDK 1.4.2
    • Servidor de correo

    SVDIR (Aplicación J2EE multiplataforma)

    • SO: Windows ou Linux
    • BD: PostgreSQL 8.0.3
    • Apache 2.0
    • Servidor de Aplicacións Tomcat 5.5
    • J2SDK 1.4.2

    Envío de SMS

    • SO: Windows
    • BD: Oracle 9
    • Apache 2.0
    • Servidor de Aplicacións Tomcat 5.5
    • J2SDK 1.4.2

    Portal de Provedores (Capa Web J2EE sobre Windows)

    • SO: Windows
    • BD: PostgreSQL 8.0.3
    • Apache 2.0
    • Servidor de Aplicacións Tomcat 5.5
    • J2SDK 1.4.2

    Fraccionamento Tributario

    • SO: Windows
    • BD: PostgreSQL 8.0.3
    • Apache 2.0
    • Servidor de Aplicacións Tomcat 5.5
    • J2SDK 1.4.2

    Resultados:

    Vantaxes:

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas