This website has been translated by machine translation software and has not been subsequently revised by translators. Further information at: link. Hide
The project consisted of the
analysis, development and implementation of a number of technological modules
that made it possible to achieve its objectives. Since the
functional
the project involved the following features:
Simplific@:
for the identification, analysis and streamlining of procedures, as well as the normalization of their models of printed and forms, as a preliminary step to use future telematics and automation.
Registr@:
para dotar a la Administración Regional de un sistema corporativo único de registro de documentos, válido tanto para los presentados en oficinas presenciales, como a través del canal telemático.
Tramit@:
as a tool that provides support through the development of a “ processing engine ” to the automated management of a number of simplified procedures previously.
Notific@:
to that report to the citizen managers agreements or resolutions arising from the processing of their files through telematic channels.
Archiv@:
como componente documental que tiene como objetivo ser el almacén de los documentos que participan en la tramitación, facilitando su acceso posterior e incorporación a la gestión desde cualquier otra herramienta del sistema.
@tiende:
que constituye el front-office de la Administración de la Junta de Extremadura prestando servicios de información y atención al ciudadano (CRM) a través de diferentes canales, como el presencial, telefónico, e-mail, Internet, imagen, reconocimiento de voz, etc.
Observatory:
como sistema de tratamiento de la información que permite implantar y validar un Cuadro de Mando Integral (CMI) que incorpore indicadores a fin de contribuir y apoyar a la toma de decisiones centralizadas en la Administración de la Junta.
Run:
set of common information and homogeneous underpinning the different existing information systems in the board.