Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Servizo de Atención ao Cidadán 012 de Castela e León

  • Nomee Abreviado:
    CyL 012
    Accesos Directos:
    http://www.112.jcyl.es/ (Abre en nova xanela)
    Resumo:
    Abrir novas canles de acceso á información e á tramitación de procedementos, sen necesidade de realizar desprazamentos ata as oficinas, a través do teléfono, do correo electrónico, do envío de alertas por SMS e e-mail e pondo a disposición dos cidadáns a información nos portais corporativos.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Servizo en rede de infraestruturas
    Contacto:

    Manuel Frade do Rio

    Dirección Xeral de Atención ao Cidadán, Calidade e Modernización.
    Consellería de Facenda

    Tef.: 983 41 11 49 Correo electrónico: frarioju@jcyl.es

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Documentos Persoais , Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Aínda que o teléfono de información ponse en marcha en abril de 2003, é a partir de setembro de 2007 cando a Administración dá un forte impulso a este servizo para convertelo no teléfono único de información da Xunta de Castela e León (JCYL), e adaptalo ás necesidades que a Administración electrónica impón, tal e como establece a Lei 11/2007, que obriga ás AAPP a contar con servizos de atención telefónica que faciliten aos cidadáns o acceso ás informacións e servizos electrónicos.

    Obxectivos

    • Abrir novas canles de acceso á información e á tramitación de procedementos, sen necesidade de realizar desprazamentos ata as oficinas, a través do teléfono, do correo electrónico, do envío de alertas por SMS e e-mail e pondo a disposición dos cidadáns a información nos portais corporativos.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Deseño da infraestrutura para as comunicacións de voz e datos que permiten a interconexión do centro de atención de chamadas coa Rede Corporativa da Xunta de Castela e León.
    • Plataforma de contact center baseada en telefonía IP, coas vantaxes que esta tecnoloxía supón.
    • Comunicacións entre o centro de atención de chamadas e a Rede Corporativa do JCYL a través do servizo de MacroLAN de Telefónica, que permite que as redes locais situadas en distintas localizacións xeográficas estean conectadas con prestacións similares ás que se obterían se estivesen dentro dun mesmo edificio, con elevada fiabilidade, escalabilidade e simplicidade.
    • Necesidade de apoio político ao tratarse dun proxecto transversal.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas