Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Herritarrentzako arreta-zerbitzua irudian, gaztela eta leongo 012

  • Izen Laburra:
    012 CyL
    Zuzeneko sarbideak:
    http://www.112.jcyl.es/ (Leiho berri batean Irekitzen Du)
    Laburpena:
    Informazioa eskuratzeko kanal berriak irekitzea eta izapidetzeko prozedura, bulegoen arteko joan-etorriak egin beharrik gabe, telefono bidez alegia, (posta elektronikoa, SMS edo email bidezko alertak bidaltzea (herritarrek informazioa eskura izan eta atari korporatiboak.
    Norentzat:
    Herritar, Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Nola erabili:
    Sareko zerbitzu azpiegiturak
    Kontaktua:

    Manuel del Rio Fraile

    Herritarren Arreta al zuzendaritza nagusia, kalitatearen eta Modernizazioa.
    Ogasun saila

    Tel.: 983 39 11 49 Posta elektronikoa: frarioju@jcyl.es

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, web guneak, eta herritarren arreta egoitza elektronikoak irudian, aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Agiri Pertsonalak, gobernua eta sektore publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    Aunque el teléfono de información se pone en marcha en abril de 2003, es 2007ko irailetik aurrera administrazioak ematen du bultzada handia a este servicio para convertirlo en el teléfono único de información de la Junta de Castilla y León (JCYL), y adaptarlo a las necesidades que la Administración electrónica impone, tal y como establece la 11/2007 Legea herri-administrazioak behartzen ditu, arreta telefonikoko zerbitzu bat izan duten herritarrei informazio eta zerbitzu elektronikoen iristea.

    Helburuak

    • Informazioa eskuratzeko kanal berriak irekitzea eta izapidetzeko prozedura, bulegoen arteko joan-etorriak egin beharrik gabe, telefono bidez alegia, (posta elektronikoa, SMS edo email bidezko alertak bidaltzea (herritarrek informazioa eskura izan eta atari korporatiboak.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak

    • Azpiegitura diseinatzea ahots - eta datu-komunikazioen lotura dutenak, deiak, sare korporatiboan zentro (gaztela eta leongo juntako.
    • Contact center IP telefonian oinarritua Plataforma teknologia hori, eta abantaila bat du.
    • Deiak sare korporatiboaren arteko komunikazio zentroa da eta JCYL (bidez. MacroLAN zerbitzua de Telefónica, que permite que las redes locales situadas en distintas ubicaciones geográficas estén conectadas con prestaciones similares a las que se obtendrían si estuvieran dentro de un mismo edificio, con elevada fiabilidad, escalabilidad y simplicidad.
    • Behar duten laguntza politikoa irudian, zeharkako proiektu bat izatea.
    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak