Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Herritarrentzako arreta-zerbitzua irudian, gaztela eta leongo 012

  • Adierazleak:

    012: Urtean egindako Kontsulta-kopurua
    2008: 203.453 kontsultak.
    2009: 372.821 kontsultak.
    2010: 525.737 kontsultak.
    El % 64,2 prozeduren izapideak egin ziren deiak egiteko (eskoletako eskatzea, zentro ireki, arrantza esparruak, prestakuntza ikastaroak,...)   gaztela eta leongo erkidegoko administrazioarekin.

    Deskribapen Funtzionala

    012 Izango da herritarren arreta zerbitzu anitzeko irudian herritarrekiko harremanak errazteko xedea du, gaztela eta leongo erkidegoak ematen die herritarrei eta enpresei, eta zerbitzuak: :

    • Informazio orokorra administrazio-prozeduren gaineko, eaeko administrazioko zerbitzu publikoak eta bestelako prestazioak, hala nola identifikazioa, helburuak, eskumena, egitura, funtzionamendua eta kokapena sail eta unitate guztietan.
    • Gai desberdinei buruzko informazioa. : kontsumoa, hezkuntza, etxebizitza, familia, telekomunikazioak, enplegu publikoa, nekazaritza eta ingurumena.
    • Administrazio prozeduren egoerari buruzko informazioa 012 bidez tramitatu bitartean.
    • E-administrazioari buruzko informazioa eta laguntza teknikoa ‘ tramitacastillayleón ’ baino.
    • Prozedurak izapidetzea hiritarrei, beti ere egin daitezen (012 bidez.
    • Kexak eta iradokizunak bideratzea zerbitzu publikoen eta jardueren gaineko JCYL ere.
    • SMS alertak posta elektronikoz bidaltzea. hautaketa-prozesuen deialdiak argitaratuko BOCYL.
    • Dokumentazioa prozeduren, egoitza elektronikoaren zerbitzu eta tramiteak.

    Hasi antolamenduaren ikuspegitik , la clave es la eficiencia en el diseño de la organización para desarrollar un kudeaketa-eredua prozesuka , para el que se tienen en cuenta los requerimientos para la atención de las llamadas y la interoperabilidad con el resto de organismos. Zeharkako kudeaketa pribatuko irudian ematen da arrazoi ustialekuan eragimena eta kalitatea (012

    Deskribapen Teknikoa

    Aldean irtenbide teknologikoa eta, ahal den neurrian, baliabide korporatiboen integrazioa errazteko erabiltzen den JCYL teknologikoa (012 Plataformak osagai hauek ditu:

    • Informazio Administratiboa. operadoreek erabiltzen (edukien kudeatzailea web aplikazio bat; edukiak Fatwire SIAU bizi da).
    • Web aplikazio alertak bidaltzea mezu elektroniko eta SMS bidez herritarrei.
    • ACD Plataforma batez osatuta dago. Contact Center plataforma oinarri bat eta IP telefonia Contact center-ek konponbideak , que simplifica las tareas administrativas y reduce el tiempo de aprendizaje, un servidor de fax y un sistema de grabación para llevar a cabo el plan de calidad.
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak