Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Enpresa eta herritarrekiko harreman sistemak urteko bilakaera

  • Izen Laburra:
    CRM
    Laburpena:
    Estali gabeko irtenbidea lehendik jasotako eragiketen bidez automatikoki beharrei kudeatzeko sistemarik actual.estandarización osagaiak, eta integrazio prozesuak hobetzeko eta zerbitzua (kalitatea kontrolatzea.
    Norentzat:
    Herritar, Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Kontaktua:

    Irene Gundin Fraile (Proiektu Teknikoaren Burua)
    irene.frailegundin@asturias.org
    Mª José itxiko da (Proiektu Burua Funtzionalki) mariajose.cortesdelacuesta@asturias.org
     

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Identitateen kudeaketa - eta azpiegiturak
    Área funtzionala:
    Energia
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    Instalatzen du necesitaba actualizar su solución de soporte al servicio de atención al ciudadano (SAC ), eta hainbat bide erabili elkarri laguntzeko zerbitzuak (Web gunea, telefono bidez, sms, posta elektronikoa, aurrez aurre). hala, kostuak murriztu eta aurrean erantzuteko denbora hobeto kudeatu eta lotutako eskaerak edo informazio-eskeak funtzio eta zerbitzu batzuk kudeatzeko behar kexuei, iradokizunak eta/edo erreklamazioak egin behar Dira, eta beste sistema batzuekin dauden integrazioak optimizatutako migradas integrazio-plataformaren SOA izango duen Instalatzen.

    Helburuak

    • Ematea cobertura mediante una solución automatizada a necesidades operacionales ya existentes no contempladas por ningún sistema actual.
    • Osagaien estandarizazioa, kudeaketa, eta integrazio prozesuak emandako zerbitzuaren kalitatea kontrolatu eta hobetzeko lanak.
    • Verticalización, administrazioaren beharrei irtenbidea emateko eta diseinua .
    • Arkitektura hobetzea. para garantizar los niveles de servicio, escalabilidad para soportar nuevos servicios y/o canales, mejora de la seguridad e integración con estándares corporativos.
    • Herritarrentzako arreta al arintzea. erabilitako denbora eta baliabideak aurrezten du.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak
     

    • Nagusiak zailtasunak izan ere aurkitu integrazio daude beste informazio-sistema batzuetara egokitzeko ondorioz, eta asko daude, eta garbiketa, eraldatu eta aurreko bertsioaren aldean dauden datuak migratzea konponbidea.
    • Bat arrakastarako funtsezko alderdia egin compatibilidad de la nueva versión de Siebel con las plataformas y productos corporativos actuales existentes asturiasko printzerrian.
    • Guztiak aldatu lerroak ikastaroa zuzenduta daude, alde. herritarren atarian telematikoki aurkeztea (erreklamazioak, iradokizunak eta ekimenak eta martxan jartzea Lehen HEZ aginte-koadroa . Gainera, badago aurrikusitako hobekuntza informazio biltegi gisa erabiltzeko oinarriak marketin kanpainak egitea .
    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Arduraduna