Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Enpresa eta herritarrekiko harreman sistemak urteko bilakaera

  • Adierazleak:
    • Beste zenbait kanal bakoitzeko 250.000 jasotako eskaerak : telefonoa, Internet, posta, aurrez aurre.
       

    Deskribapen Funtzionala

    El proyecto de Evolución del sistema de relación con la ciudadanía y empresa (CRM) tiene como alcance la migración, mejora y ampliación de la solución actual de atención al ciudadano del Principado de Asturias (Siebel). Egindako lanen artean dago osagaien estandarizazioa eta homogeneizatzea, eta integrazio prozesuak , konponbidea behar errealak lortzeko eta orientazio verticalización eta arkitektura teknologikoa hobetzea. - erantzuteko. eskuragarritasuna bermeak: zerbitzu-maila: hedagarritasuna zerbitzu berriekin zabalkuntzetarako edo sistemak. segurtasun - eta plataforma korporatibo eta integrazioa .

    Nagusiak etapa ondoren, jarri ziren:

    • Analisi eta estaldura neurriak eta arkitekturaren inguruak, integrazio eta beste azterketa ISAK, lehendik dagoen kodea (SIEBEL v7 eskakizunen azterketa.
    • Diseinua eta eraikuntza ondoren, integrazio ISAK, CRM sistema (edo datuen migrazioa.
    • Probak planifikatu eta betearazteko, teknikariak eta erabiltzaileak trebatzea .
    • CRM (ekoizpen bidea datuak kargatzea, eta, aurreko bertsioa, sistema berria abiatu zuten.

    Ikuspuntu funtzionala ekimena, alderdi hauek barne:

    • Analisia, diseinua, eraikuntza eta ezartzeko aukera dagoen aukera ere.
    • Eskaerak kudeatzeko prozesuak automatizatzeko aplikazioa iradokizunak, kexak eta erreklamazioak kudeatzea.

    Ikuspuntu antolakuntza , el nuevo sistema de información contribuye a mejorar el funcionamiento de la Oficina de Atención al Ciudadano y a automatizar el protocolo de respuesta a peticiones y reclamaciones de los ciudadanos atendiendo a unos determinados niveles de acuerdo de servicio.

    Ikuspuntu eragilea izapide telematikoak egiteko sistema berriaren bidez, herritarrek bulego orduetatik kanpo, telefonoz egin ahal izateko (laguntza pertsonala HAZ irudian. irudian, aplikazio Eta zerbitzuak (BLZ web orrira sartzeko zerbitzua ere egiten da.

    Deskribapen Teknikoa

    La irtenbide teknologikoa se basa fundamentalmente en un software base en código Siebel v8, la integración con la centralita telefónica a través de Genesys Gplus, las integraciones con otros SSII a través de la Plataforma de Integración de Sistemas SOA Suite de Oracle, equipos Novell Suse, Enterprise Server (SLES 9) + Linux HA y la utilización de bases de datos Oracle.

Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna