Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Desenvolvemento dunha ferramenta de monitorización do grao de avance do AE no Principado de Asturias

  • Nomee Abreviado:
    CMAE
    Resumo:
    Monitorar o avance da administración asturiana cara á Administración Electrónica, mantendo unha radiografía permanentemente actualizada sobre o uso dos servizos polas diferentes canles habilitadas.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública , Empresa
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    Sandra García Peláez  mariasandra.garciapelaez@asturias.org

    Isabel Sierra (Xefa Proxecto Funcional)
    Isabel.sierrablanco@asturias.org
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    J2EE

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    O sistema inicial requiría dunha serie de melloras que permitisen facilitar a información en forma e tempo acorde ás necesidades demandadas polos cidadáns/usuarios do Principado. Grazas a estas melloras soluciónanse problemas como a non dispoñibilidade de indicadores de medición de relación con cidadáns, o uso de información non homoxénea nin estandarizada en tempo nin forma, a imposibilidade de definir accións de mellora sobre procesos, o almacenamento transaccional orientado a operacións de negocio e a non existencia dunha filosofía analítica que promocione a mellora da calidade do servizo ofrecido ao cidadán.

    Obxectivos

    • Monitorar o avance da Administración asturiana cara ao AE, mantendo unha radiografía permanentemente actualizada sobre o uso dos servizos polas diferentes canles habilitadas.
    • Dispor de información que permita medir a interrelación entre cidadán e Administración e definir accións de mellora dos procesos e servizos ao cidadán, adoptando unha visión analítica afastada da filosofía transaccional orientada ás operacións do negocio.
    • Sentar unha base para crear un observatorio de AE que permitirá, entre outros:
    • Dar a coñecer as políticas e estratexias de AE levadas a cabo nas diferentes AAPP.
    • Publicar estudos, accións e informes realizados no ámbito de AE.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
     

    • As principais dificultades foron a procura de fontes de datos orixinais para cada servizo, a definición de métricas homoxéneas, e as implicacións derivadas da protección de datos e da cesión da información.
    • Aspectos crave foron dispor de pezas facilitadoras do desenvolvemento, limitando a extracción, favorecendo a escalabilidade, e identificar un modelo homoxéneo de medición de servizos.
    • Algunhas leccións aprendidas son unha definición clara de obxectivos e pezas a medir, o uso de métricas e indicadores de medición e a integración con arquitecturas corporativas con vocación de ampliar funcionalidades no futuro.
    • As liñas de evolución pasan por incorporar todos os servizos electrónicos e pezas a monitorar, integrar o novo rexistro entrada/saída e realizar unha mellor xestión e elaboración de informes.

     

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable