Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Cita previa para atención ao cidadán

  • Resumen:
    Permite a xestión de citas previas tanto a través de internet como de forma telefónica ou presencial. Consta de dúas aplicacións:
    - PCP: un backend no que se define a estrutura de citas (trámites, xornadas, horarios, etc.) e xestiónanse as citas (obtención de listaxes, información de citas, dar cita vía telefónica ou presencial, etc.)
    - ICP: un frontend en internet no que o propio cidadán pode obter, consultar e anular as súas citas.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    soporte.cita@correo.gob.es

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Administración
    Licencia:
    Outro
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Desde a Secretaría Xeral de Administración Dixital ofrécese, tanto en modalidade de servizo en nube como mediante a cesión do código fonte, unha aplicación de cita previa para a xestión de acceso dos cidadáns a oficinas presenciais.
    A arquitectura do sistema da aplicación. Consta de dous partes:

    • ICP: Trátase do frontal que se publica en internet coa oferta de citas que se configurou. O cidadán pode elixir a cita en función do trámite
    • PCP: Consiste no backend que xestiona os administradores onde se configuran as sedes, trámites, xornadas, mesas e horarios e publícanse as citas libres para obtelas por internet.

    Desde PCP pódese definir distintos tipos de trámites, aos que se asocia unha duración predeterminada, mesas de atención ao público, xornadas, festivos e horarios e en base a esta información confecciona os calendarios de citas dispoñibles.

    Para cada organismo usuario, a aplicación permite definir ámbitos (por exemplo provincias) e dentro de cada ámbito sedes de atención ao público (oficinas).

    De face a configurar a dispoñibilidade de citas a través de internet, a aplicación conta con dous conceptos, de cuxa conxunción xorde a dispoñibilidade ou non dunha determinada cita a través de internet ou só desde a aplicación interna (para citas telefónicas ou presenciais)

    • Un determinado trámite pode ofrecerse só a través da aplicación interna ou tamén a través de internet
    • Unha determinada mesa asociada a un trámite pode ofrecer as súas citas só a través da aplicación interna ou tamén a través de internet.

    A aplicación interna conta con 4 perfís de usuario:

    • Operador de información
    • Citador
    • Xestor
    • Administrador

    A asignación de permisos a un determinado usuario realízase a nivel de ámbito, sede e/ou trámite concreto.

    O acceso por parte do cidadán á aplicación de cita previa en internet, ICP, non require o uso de certificado electrónico nin o rexistro previo do cidadán.

    A obtención de cita realízase proporcionando a información configurada para cada trámite, por exemplo Nome e Apelidos, DNI e país de nacionalidade.

    Para a obtención dunha cita, o cidadán selecciona en primeiro lugar o ámbito para o que desexa obtela, daquela o trámite e finalmente a sede de entre as que teñan citas dispoñibles.

    O administrador da aplicación pode configurar para cada trámite e provincia o modo no que cidadán vai visualizar a oferta de citas que se lle ofrece.

    Existen catro modos distintos:

    • Vista Unha: Primeira Cita Dispoñible
    • Vista Tres: Tres primeiras citas dispoñibles
    • Vista Hora: Tres primeiras citas dispoñibles con elección de hora a partir da que se desexa a cita
    • Vista Mapa: Calendario completo de citas dispoñibles.

    O uso da aplicación por parte dun organismo requirirá a firma dun convenio de colaboración, que en caso de optar polo uso como servizo en nube contará cunha achega económica para a sustentabilidade do mesmo.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral