Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Informazio zentrala (Ondasun Inbentariagarriak Egoera

  • Martxan jarri zen.

    11 02// 2005

    Adierazleak:

    Adierazle-multzo horren barruko analisiaren emaitzak.
    Adierazle kualitatiboak.

    Deskribapen Funtzionala

    Uneko bertsioa ematen du, oso modu sintetikoan, funtzio hauek:

    Mantendu eta kontsultatu diren ondasun higiezinak.

    Informazio-sistema ondasun higiezinen datu multzo zabala biltzen du. ondasun higiezin Horien (milaka) askotariko informazioa daukagu, besteak beste informazio-mota hauek:

    • Hala ere (eta kokapena
    • Ezaugarri fisikoak
    • Hirigintza
    • Katastroko datuak
    • Erregistroko datuak
    • Kontabilitate eta amortizazio metatuaren kontuan, edozein egunetan
    • Instalazioak
    • Erabiltzaileak eta erabiltzaile horiei azalera

    Informazio-sistema eguneratzeko eta kontsultatzeko beharrezko funtzionalitateak ditu datu horiek.

    Mantendu eta kontsultatu irudi ondasun higiezinak.

    Eskritura honek informazio ugari ditu informazio-sistema osatua, planoak, argazkiak, ziurtagiriak,... eta interesgarritzat jotzen den edozein agiri.

    Esta información se encuentra asociada a cada bien. El sistema de información dispone de las funcionalidades necesarias para actualizar y consultar estos datos.

    Eragiketak kontsultatzea eta mantentzea, ondasun higiezinen inbentarioan.

    El sistema de información contiene otro conjunto de datos en donde se van almacenando las distintas "operaciones de inventario" que se realizan sobre los bienes.

    Se entiende por "operación de inventario" aquella actuación de la gestión patrimonial que tenga efecto sobre alguno de los siguientes aspectos:

    • Erabiltzaile guztien azalera titulu eta hartua
    • Beste eragiketari loturiko
    • Agiriak aldatzen dituzten ondasunen egoera juridikoa
    • Erabiltzaile guztien titulu eta amortizazio metatuaren balioak eta kontabilitateko lotutako

    Como ejemplo de este tipo de operaciones de inventario pueden ser aquellas en que se realiza:

    • Besterentzea (osorik) (bera
    • Beste ondasun batzuk eskuratzea.
    • Ondasunen trukaketa (osoa edo partziala)
    • Ondasun baten alokairua
    • Herri-jabariko aldaketak ere (bat (osoa edo partziala)
    • (Ondo egitea

    Irudian, baita ondasunen katalogoa, informazio-sistema eguneratzeko eta kontsultatzeko beharrezko funtzionalitateak ditu datu horiek.

    Espedienteen kontsulta eta mantentze-lanak.

    Informazio-sistema guztiak biltzen dituen beste datu multzo erabiltzen diren espedienteak "" egiten diren ondasunen gainean.

    "Espedientetzat" hartuko da jarduera hori ondarearen kudeaketari eragingo duen ondasunen bat inbentarioan dauden bitartean edo ditzaketen zerrenda sartuko zara.

    Espediente mota hori adibide aipagarrienak:

    • Erosketak
    • Besterentzeak
    • Errentamenduak
    • Ondarearen babesa
    • Kudeaketa eta administrazioa
    • Lagapenak eta reversiones
    • Ikerketa.
    • Trukeak
    • Aurretiazko eginbideak

    Al igual que con el catálogo de bienes, el sistema de información dispone de las funcionalidades necesarias para actualizar y consultar los datos correspondientes a los expedientes.

    Como parte de la funcionalidad de tramitación electrónica de expedientes, CIBI ofrece la posibilidad de enviar documentos a DocelWeb ( http://administracionelectronica.gob.es/ctt/docelweb#.VysOF61f1D8 ) sinadura elektronikoa erabiltzeko.

    Kontabilitateko idazpenak eta amortizazio kalkulu automatikoki sortzea.

    Kontabilitateko eragiketa batzuk sartu dira inbentarioan. eserleku horiek informazio Sistemak automatikoki sortzen ditu erabiltzailearentzat modu gardenean. kalkuluak egiteko aukera ere eman Ditu sistemak ondasunen amortizazioak kontabilitate ekitaldi bakoitzeko.

    Bidali al da informazio hori guztia kontabilitate-informazioaren sistemaren (IKS ’) eskatuta edo automatikoki, kasuan kasukoa. Bestalde, SIC (Gastuen aurrekontuko eragiketen berri jaso CIBI (aitortutako obligazioak) (balioa, aldiz, hartara, egoki diren CIBI kontabilizatzen.

    Deskribapen Teknikoa

    Erantzuna:

    Plataforma teknologikoak CIBI ezaugarriak hauek dira:

    • Sistema zentralizatua, datu-base erlazional (Oracle).
    • Basado en arquitectura web multicapa, mediante la utilización de un servidor web Apache que atiende las peticiones HTTP de los clientes.
    • Java Teknologian (JSP, Java klaseak Servlets eta). Osagai horiek aplikazio-zerbitzari barruan gauzatuko dira.
    • Clientes ligeros basados en navegador. El interfaz de usuario está basado, en general, en páginas HTML y javascript, evitando en lo posible la utilización de applets Java. Se ha evitado totalmente la utilización de ActiveX en cliente.
    • Web edukiak aurkezteko modua izan zuten zehaztu CSS estilo-orriak erabiliz, dauden (salbuespenak salbuespen) eta kanpoko fitxategietan kapsulatutako (ez HTML kodea barne.
    • Javascript duten orriak betetzen du sistema horri esker, erabiltzaileak emandako datuak zuzenak direla egiaztatu. horren forma eta erabilera hobea ematea irudian sistema.
    • Bezeroaren eta zerbitzariaren arteko komunikazioaren bidez egiten da HTTP protokoloa. horri esker, sistema erabiltzea (WAN sareen bidez.
    • Aplikazioak sortutako zerrendak aurkeztu dira negozio eta zerbitzuei emandako (Oracle, eta zenbait funtzionalitate Reports iText) eta bezeroaren irudian, PDF formatuan bidaltzen dira.
    • Orrialdeen diseinua: aurkezpena. Aplikazioak zehaztuko du, estandarra, kontabilitate eta Kontrol IGAE).

    Baldintza teknikoak

    • Se requiere navegador Internet Explorer 5.0 o similar (Netscape Navigator 4.5) o versión superior, y resolución de pantalla mínima de 800 x 600 píxels con 256 colores.
    • Optimizatutako pantailak dira, salbuespenak salbuespen (1024 x 768), ebazpenak emateko.
    • Para la visualización en pantalla de documentos papel escaneados, se sugiere la instalación de un plugin tipo AlternaTiff, ( http://www.alternatiff.com/install/ (Leiho berri batean Irekitzen Du) ) que permita visualizar los documentos digitalizados en formato tiff directamente en una ventana del navegador (este visualizador es gratuito, pero se requiere que usted lo registre antes de utilizarlo). Caso de no instalar dicho plugin, este tipo de ficheros requerirán para su visualización desde la aplicación, que estén asociados a alguna herramienta tipo Microsoft Office Document Imaging, Microsoft Office Picture Manager o similares.
    • Requisitos de impresión: dado que los informes que se generan desde la aplicación son en formato pdf, el único requisito en los PC’s cliente es que se disponga de una versión actualizada de Adobe Acrobat Reader 6.0 ó superior ( http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html_Arial (Leiho berri batean Irekitzen Du) ). Batzuk Ere lor daitezke eredu edo plantillas erabileran oinarrituta sortutako dokumentuak, rtf formatukoak, ordenagailuak, softwarea erabiltzeko zenbait gauza (requiriéndose ’ formatu hori (Microsoft Word, Open Office eta abar).

    Estandarrak:

    Web aplikazioak garatzeko esparru bat da ZATIK java-n oinarritutako aplikazioak eta kontabilitateko zuzendaritza nagusiaren artean sortu den Kontrol IGAE). framework Bat da lan-esparrua eskaintzen dituen arkitektura uniformea aplikazioetarako batean garatzeko prozesuetan dauden kode guztiak berriro erabiltzea sustatuz. esparru Hori garatu da; beraz, plataformaren azpian J2EE Apiak askok erabiltzen du.

    Eskainitako zerbitzuen zenbait ZATIK duten aplikazioetarako, CIBI oinarrituta daude bertan, honakoak dira:

    • datuak eskuratzeko oinarria ematen, eta konexioak kudeatzeko eragiketak:
    • salbuespenak kudeatzeko.
    • diseinua eta jarraipena egitea (log egiteko).
    • DATU-BASE zentralizatua, DAO bidez sartzeko.
    • web nabigazioari laguntzeko.
    • konfigurazio parametroen irakurketa aplikazioetarako.
    • preformato eta txostenak egitea.
    • bidali jakinarazpenak eta, orokorrean, posta elektronikoz
    • JMS oinarritutako komunikazioa.
    • JSTL oinarritutako orriak egitea.
    • ejecución de tareas o procesos batch planificados, a través del uso de un scheduler (planificador),
    • aholku orokor edo gainegiturak metaestructura oinarrituta.
    • o exportación de la salida de dichos consultores a diferentes formatos (access, excel, rtf, pdf, csv, xml, etc.).
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak