Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Monitorización de aplicacións e servizos da Comunidade de Madrid prestados total ou parcialmente por ICM

  • Nomee Abreviado:
    CEMOP
    Resumo:
    Monitorar en tempo real os servizos críticos da Comunidade de Madrid e detectar incidencias nos mesmos, de forma que ante calquera anomalía que sexa detectada no funcionamento normal destes.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Servizo en rede de infraestruturas
    Contacto:

    Juan Ramón Palomino de Froitos
    juan.palomino@madrid.org / 915801051
    Axencia de Informática e Comunicacións
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Ata 2009 non se monitoraba de forma continua os servizos, tan só abordábanse proxectos parciais para cubrir necesidades puntuais en períodos críticos dos servizos.
    En 2009 créase a área de Xestión de Sistemas de Control e fíxanse bases, analizan medios e ferramentas de ICM necesarias para iniciar a monitorización de servizos, aplicacións e infraestruturas. Termínase o ano coa monitorización do portal www.madrid.org(Abre en nova xanela) . Durante o ano 2010, establécense como obxectivos chegar á monitorización de 10 servizos críticos.

    Obxectivos

    • Monitorar en tempo real os servizos críticos da Comunidade de Madrid e detectar incidencias nos mesmos, de forma que ante calquera anomalía que sexa detectada no funcionamento normal destes.
    • Comunicar a aparición de incidencias ás áreas de cliente para a súa información ao cliente e usuario e ás áreas técnicas encargadas de garantir que se activan os mecanismos necesarios de resolución.
    • Realizar informes periódicos e a demanda de rendemento e evolución dos servizos, posibilitando a toma de accións de mellora antes mesmo de que aparezan incidencias máis críticas no funcionamento dos servizos.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Crítico definir o alcance e fixar prioridades sobre servizos críticos e centrarse unicamente en desenvolver funcionalidades sobre os este servizos, conseguindo cun custo reducido obxectivos interesantes de valor relevante para clientes e usuarios.
    • Prevese a monitorización de novos servizos para mellorar a súa estabilidade, control e seguimento e implementar novas ferramentas de monitorización que permitan coñecer con maior nivel de detalle, aspectos relativos ás incidencias que sexan detectadas nos servizos.
    • A medio prazo, incorporarase a información de estado dos servizos ás propias canles de acceso do cidadán ao AE.
       
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.