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Monitorización de aplicaciones y servicios de la Comunidad de Madrid prestados total o parcialmente por ICM

  • Izen Laburra:
    CEMOP
    Laburpena:
    Denbora errealean monitorizatzea eta madrilgo erkidegoko funtsezko zerbitzuak horietan gertaerak detektatzea, horrela dela detektatu anomalia Horiek funtzionamendu arruntean.
    Norentzat:
    Herritar, Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Nola erabili:
    Sareko zerbitzu azpiegiturak
    Kontaktua:

    Juan Ramón fruitu Palomino
    juan.palomino@madrid.org 915801051/
    Informatika eta komunikazio bulegoa
     

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Elektroniko izapidea
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    Monitorizaba 2009ra arte ez da etengabe, zerbitzuen beharrak betetzeko epe zehatzak beteko da bakarrik proiektu abordaban funtsezko zerbitzuak.
    En 2009 se crea el Área de Gestión de Sistemas de Control y se fijan bases, analizan medios y herramientas de ICM necesarias para iniciar la monitorización de servicios, aplicaciones e infraestructuras. Se termina el año con la monitorización del portal www.madrid.org (Leiho berri batean Irekitzen Du) 2010. Urtean., 10 (zerbitzu kritikoak lortzeko helburuak hauek dira:

    Helburuak

    • Denbora errealean monitorizatzea zerbitzu kritikoak de la Comunidad de Madrid y detectar incidencias en los mismos, de forma que ante cualquier anomalía que sea detectada en el funcionamiento normal de éstos.
    • Gorabeherak jakinaraztea agerpena a las áreas de cliente para su información al cliente y usuario y a las áreas técnicas encargadas de ziurtatu aktibatu erabakitzeko mekanismoak .
    • Egitea informes periódicos y a demanda de rendimiento y evolución de los servicios , posibilitando la toma de acciones de mejora antes incluso de que aparezcan incidencias más críticas en el funcionamiento de los servicios.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak

    • Kritikoa definir el alcance y fijar prioridades sobre servicios críticos y centrarse únicamente en desarrollar funcionalidades sobre dichos servicios , consiguiendo con un coste reducido objetivos interesantes de valor relevante para clientes y usuarios.
    • Asmoa da zerbitzu berriak. para mejorar su estabilidad, control y seguimiento e implementar nuevas herramientas de monitorización que permitan conocer con mayor nivel de detalle, aspectos relativos a las incidencias que sean detectadas en los servicios.
    • Epe ertainera: egoerari buruzko informazioa agertuko da zerbitzuei dagozkien sarbideak herritarrak (AE).
       
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